Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sja.. Fucking HOT!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sja.. Fucking HOT!

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht

Ik fotografeer en post wat ik mooi vind.

Maar een beetje meer respect, t.o.v. mij .
    Aha respect wordt afgedwongen voor wat U fotografeert en mooi vind.
    a quiter never wins - a winner never quits

Comment

als dit een doordachte, geplande foto is in een shoot en niet even een foto tijdens een spelletje, chapeau. je zou het niet zeggen.

straalt idd pure sex uit (zou het zeer goed doen als reclame foto imo) maar het geheel en zeker haar gezicht is wat te donker voor mij. misschien valt ze daar wat door de mand (gelaatexpressie) en is het daarom?
      Jeroen

Comment

@WilliamG: Gelieve niet meer in mijn volgende postings te reageren. Zever zoals deze kan ik gerust missen Als uw pacemaker niet kan volgen, pech voor u.

T'is niet omdat hier iemand van de oude stempel is, dat een foto die pure sex (IMO) uitstraalt, direct als mislukt of taboe moet worden beschouwd.
        Denk je dat ik niet wist wat er zou gebeuren toen ik (bewust) mijn flits op mijn toestel plaatste? 2 stops onderbelichtte op mijn toestel? Flitscompensatie naar beneden deed?
        Of dat ik niks over compositie, softboxen en beautybelichting ken?
        awel als ge dat allemaal met opzet gedaanhebt word het er niet beter van he.
        jij post wat je wil ik reageer wat ik wil, d'accord?

Comment

@WilliamG: Gelieve niet meer in mijn volgende postings te reageren. Zever zoals deze kan ik gerust missen Als uw pacemaker niet kan volgen, pech voor u.

T'is niet omdat hier iemand van de oude stempel is, dat een foto die pure sex (IMO) uitstraalt, direct als mislukt of taboe moet worden beschouwd.
          Denk je dat ik niet wist wat er zou gebeuren toen ik (bewust) mijn flits op mijn toestel plaatste? 2 stops onderbelichtte op mijn toestel? Flitscompensatie naar beneden deed?
          Of dat ik niks over compositie, softboxen en beautybelichting ken?

Over smaak discussieer ik niet. Dat je het beddengoed niet mooi vind, I don't care, ik ook niet. Dat je de compositie niet mooi vind, I don't care, ik wel.

Maar een beetje meer respect, t.o.v. mij en het gevoel wat ik wil overbrengen met deze plaat, mag je wel hebben.

En Robbydorine: Niks koude douche, fucking HOT, zoals ik zei. Anders had ik haar haar kleren gegeven de verwarming wat minder gezet.

Dit is vervuiling van de ergste soort. Je houd het niet voor mogelijk. Dit kan niet meer.
          Hier maak je BD kapot mee met zulke commentaren en hopelijk komen er sancties
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
            sja een mislukte te donkere [haar haar] vwajeuristise foto op onooglijk bedden goed als achtergrond en kijk eens wat een reakties . zou toch wel anders geweest zijn moest ze niet zo een boddy gehad hebben.
            voyeuristisch ,is het eigenlijk en ik zou toch graag uw platen eens zien
            want met een "Boddy" moet je er volgens mij 2 lenzen op staan hebben
            BTW een wreed knappe plaat Lennert
            en zoals je zegt, de TS post wat hij wilt, en vooral graag ziet

grtjs,

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arttriq Bekijk bericht
              Aha respect wordt afgedwongen voor wat U fotografeert en mooi vind.
              Nee, ik probeer iedereen als persoon te respecteren. Zoiets doe je in een samenleving. Als je ouders je dat niet hebben geleerd, spijtig, mij wel.
              "Vrijheid van meningsuiting" is nog een ander ding, waar je ook respect voor moet hebben.

Zoals ik zei: De foto moet je absoluut niks doen. No problem.
              Stoot ze je af? Spijtig, dan hebben we een totaal andere visie.
              Trekt ze je aan, wekt ze lust en passie op? Fijn, dan ben ik (gedeeltelijk) geslaagd in mijn doel.
              Maar in géén van de gevallen (vind ik) dat de term 'mislukt' past.
              Ik weet goed wat ik hier deed, ook al is dat niet altijd als ik fotografeer.
              Ik heb gefotografeerd wat ik wou bekomen, en ben daar fier op. Daarom post ik ze in de eerste plaats hier en op mijn website.

En WilliamG: Niet akkoord. Spijtig dat rotte appels (wederzijds respect foetsie) zoals jij misbruik maken van de anonimiteit van het internet. Héél graag je (onderbouwde) mening, zoals ik die van de rest van de kijkers zou willen. Maar de eerste reactie neem ik heel persoonlijk.

BTW: Voyeuristisch (correct gespeld) is een fotograaf altijd.

Comment

Iedereen heeft recht op een mening. Zowel de TS als de andere posters.
                Volgens mij is hier nog niets gezegd waarvoor sancties nodig zijn.
                Verhitte discussies dat wel. Zal wel met de warmte te maken hebben zeker
                In ieder geval, we gaan we het terug over de foto hebben.

Hans[Moderator]
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

die eerste reactie WAS mijn onderbouwde mening . als ie niet bevalt negeer m dan
                  Last edited by CH Photography; 6 augustus 2009, 01:09. Reden: Off topic

Comment

Lekker uh... plaatje!
                    Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

Nee, ik probeer iedereen als persoon te respecteren. Zoiets doe je in een samenleving. Als je ouders je dat niet hebben geleerd, spijtig, mij wel.
                      "Vrijheid van meningsuiting" is nog een ander ding, waar je ook respect voor moet hebben.

Man man, u probeert mij te respecteren maar begint al meteen mijn ouders door het slijk te halen. Heeft u dat inderdaad zo van uw ouders geleerd? Vrijheid van meningsuiting is inderdaad een heel ander ding, maar dat heeft hier totaal niets mee van doen, heeft u dat ook zo van uw ouders geleerd of is hier uw opleiding te kort geschoten? Volgens mij zit u gewoon niet lekker in uw vel. Ik heb geen commetaar gegeven op uw foto alleen op uw opgefokte reacties, deze zijn totaal niet nodig. Als je niet geïntresseert bent in de mening van een ander en alleen uw eigen foto zo enorm hot en whatever vindt tsja waarom plaatst u ze dan hier op het forum? Print lekker uw foto op A0 en hang hem aan uw muur. Of zit u naar complimentjes te vissen voor deze het is geen vlees het is geen vis opname? U beweert zo veel verstand te hebben van beauty-opnames et cetera dan is dit toch niet echt een hot shot voor de connaisseur!

Any way u heeft in ieder geval plezier beleeft aan uw fotografie en dat lijkt mij het belangrijkste.
                      a quiter never wins - a winner never quits

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        en zoals je zegt, de TS post wat hij wilt, en vooral graag ziet

grtjs,

jeannot
                        De TS post wat hij zijn allermooiste foto vindt in SC, en de andere BD-ers beoordelen deze foto streng. Kan de TS dat niet velen, dan is SC voor hem de verkeerde plaats.
                        Begrijp me niet verkeerd...ik kan me voorstellen dat kritiek hard aankomt als je je best hebt gedaan om in jouw ogen een mooie foto te maken. Maar biedt hem dan niet ter beoordeling aan.

Ik durfde al helemaal niets meer te zeggen....wat te zot voor woorden eigenlijk is.
                        Ik weet wat Lennert kan en wat voor bijzonder goede fotograaf hij is. Tof dat hij experimenteert, maar mijn ding is dit ook niet. Een (mooi) naakt lijf, waaarbij alleen de romp belicht is en het hoofd een donkere vlek lijkt. De belichting vind ik niet mooi, te fel op het beddengoed, lijkt voor mij alsof ze erop geplakt is.

Blijkbaar is er ergens een regel ontstaan dat kritiek op profs NOT DONE is. Het is wel op eieren lopen zo hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                          die eerste reactie WAS mijn onderbouwde mening . als ie niet bevalt negeer m dan
                          Als je die wat mooier had neergepend had ik zo niet gereageerd.
                          Voor zover je er iets van wilt weten: Ga eens naar een foto tentoonstelling.
                          Dan kom je nog rotfotografie tegen:

ps: Ik vergelijk mn platen niet met die hierboven. Ik probeer aan te tonen dat het niet technisch perfect/braaf/.. moet zijn om geaccepteerd te worden.

Soit, over de foto:
                          Het origineel is lichter, matter en heeft minder contrast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                            De TS post wat hij zijn allermooiste foto vindt in SC, en de andere BD-ers beoordelen deze foto streng. Kan de TS dat niet velen, dan is SC voor hem de verkeerde plaats.
                            Begrijp me niet verkeerd...ik kan me voorstellen dat kritiek hard aankomt als je je best hebt gedaan om in jouw ogen een mooie foto te maken. Maar biedt hem dan niet ter beoordeling aan.

Ik durfde al helemaal niets meer te zeggen....wat te zot voor woorden eigenlijk is.
                            Ik weet wat Lennert kan en wat voor bijzonder goede fotograaf hij is. Tof dat hij experimenteert, maar mijn ding is dit ook niet. Een (mooi) naakt lijf, waaarbij alleen de romp belicht is en het hoofd een donkere vlek lijkt. De belichting vind ik niet mooi, te fel op het beddengoed, lijkt voor mij alsof ze erop geplakt is.

Blijkbaar is er ergens een regel ontstaan dat kritiek op profs NOT DONE is. Het is wel op eieren lopen zo hoor
                            Bedankt voor je reactie, Monica. Ik denk dat we nog niet helemaal op dezelfde golflengte zitten. Ik vind commentaar ECHT niet storend. In tegendeel, ik leer er op technisch vlak van bij, maar krijg er ook andere inzichten door. Daarom post ik ze.
                            Ik heb er enkel problemen mee dat mijn platen als 'mislukt' wordt bestempeld. Onderbouwde kritiek graag, niet onderbouwde kritiek: minder graag, maar kwetsende en onrespectvolle woorden vind ik niet ok. Zoniet als fotograaf als persoon.

PS: Ik ben geen prof, ik ben 20 en studeer een totaal andere richting (wetenschappen).

Comment

kijk eens wat je schrijft in 21 en 28 over 'mislukt'
                              Last edited by WilliamG; 6 augustus 2009, 01:49.

Comment

Er is hier niet gezegd dat naakt Rotfotografie is.
                                Met de titel en de foto heb je geprovoceerd, en die vrijheid heb je. Ik denk niet dat je dat kunt ontkennen.
                                Dan mag je u ook aan provocerende comments verwachten.
                                "Een mislukte" provoceerd even hard als "Fucking hot"
                                Even tussen door Aard***** (aardk l o o t) en zie nu wat er gebeurd met "Fucking" geen sencuur
                                Dat je het niet eens bent met WilliamG en mezelf daar kan ik mee leven maar als je het op deze manier daarop reageerd
                                Het begint de mensen echt de strot uit te komen dat wanneer je in de SC iets negatief zegt je onmiddelijk met de grond wordt gelijk gemaakt.
                                Zware discusie daar hou ik van en leer ik ook heel veel van. Maar dit gaat tegen alle goede manieren.
                                En als er iemand een persoon kan verbannen dan is het de moderator
                                Robby
                                Minder tijd achter de computer
                                Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                                X