Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Made in Belgium..almost 16 years ago..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Made in Belgium..almost 16 years ago..

Tja op zich mooie foto voor in haar album , voor de rest maakt het beeld heel weinig los kwa gevoel enz . Mooi meisje dat wel maar na de fotograaf toe zit er heel weinig inhoud in beeld lijk voor mij een beetje op vakantie foto's

Comment

post verwijderd
      Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 17:32.

Comment

Ik vind de foto's heel netjes verzorgd en de kleuren zijn mooi. Het meisje is een echte schoonheid (mijn God, wat zijn die meiden snel volwassen de laatste tijd...15 jaar oud)
        De foto's spatten niet direct van mijn scherm af, alhoewel ik de 2e erg spontaan en mooi vind.
        Ik ben benieuwd naar een volgende sessie
        Last edited by Hanske; 30 juli 2009, 19:48. Reden: offtopic gedeelte verwijderd

Comment

Mooie serie met een prachtige no2.
          Jammer van de schuine plaat, daar hou ik zelf niet zo van.

TIs toch wel erg jammer dat er momenteel met de regelmaat van de klok dit soort schijtdiscussie ontstaan.
          Als ik onzin wil aanhoren, ga ik wel een uurtje naar mijn kinderen luisteren
          Doe wat nuttigs mensen, ga mooie foto''s schieten, en dan hier laten zien. Dit is pure tijd- en energieverspilling, onnodig, maar vooral topic- en forumvervuiling.

Ik ga maar weer eens zwemmen

Groetjes van Crooked.
          Last edited by MadMax; 30 juli 2009, 04:58.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

what he ^ says ...
            (behalve dan over kinderen)

mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Ik heb een hele hoop offtopic reacties verwijderd. Gelieve je bij commentaar op de foto´s zelf te houden.............
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Ik heb de off-topicreakties gemist, en volgens mij is dat maar goed ook.

Wat ik hier zie zijn nette platen van een waanzinnig mooie jonge meid!!!
                Dat belooft wat voor de toekomst zeg!!

Groetjes, Marius
                Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Sweet little sixteen...knappe meid, knappe platen...
                  3 is wel de topper...

mvg,

Roland

Comment

almost 16 years ago?
                    Je zou het niet niet zeggen,knappe jufrouw.
                    Foto 2 vind ik ook de beste, mijn vriendin heeft ook iets van poseren.
                    En wat ik rarara ook het meeste beu ben is poseren voor de lens.
                    Wees spontaan en dan zie je de pracht zoals de 2e foto.Enigste wat ik jammer vind zijn de bloemen, die zijn een beetje te wazig vooraan. Maarjah ben ook beginner, velen zullen waarschijnlijk niet akkoord zijn met mijn mening. *bloos*
                    En als ik zou muggeziften zou ik het volgende zeggen:
                    foto 1: jammer van die koeien, trok een beetje mijn aandacht weg.
                    foto 2: perfect, maar jammer van die bloemen zoals eerder gezegt.
                    foto 3: rechterkant vond ik iets te donker, maar dat is de natuur natuurlijk.
                    Je weet allesinds de beelden goed vast te leggen. En zoals ik gelezen heb ook proficiat aan de jufrouw voor haar eerste shoot.

hopelijk neem je mijn mening als beginner niet verkeerd, en als andere mensen daar ook iets willen op zeggen op mijn mening, altijd welkom.
                    Ik kan altijd leren natuurlijk.
                    Nu zoiezo zijn het 3 prachtige platen, ik kijk uit al naar meer.

M.v.g.
                    Lander
                    Last edited by wasda; 31 juli 2009, 20:37.

Comment

Sorry voor de off-topic reactie, maar is dat berenklauw wat ze vast heeft? Ik hoop van niet, want het sap van die plant bevat een bijtende stof die in combinatie met de ultraviolette stralen van de zon reageert als een zuur en ernstige brandwonden kan veroorzaken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk bericht
                        Sorry voor de off-topic reactie, maar is dat berenklauw wat ze vast heeft? Ik hoop van niet, want het sap van die plant bevat een bijtende stof die in combinatie met de ultraviolette stralen van de zon reageert als een zuur en ernstige brandwonden kan veroorzaken.
                        effe correctie: het sap van REUZE-bereklauw is gevaarlijk.
                        gewone bereklauw niet, de okselbladeren zijn trouwens lekker.
                        probeer het echter niet zonder 100% zeker te zijn, want er zijn giftige planten
                        die heel erg goed op bereklauw lijken ...

mm
                        ∏__|_ ∏__|_
                        "no rules, great shots"
                        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Tweede is ook voor mij de beste, al zou ik dat kleine stukje lucht boven het model, nog dichtclonen met boompjes. Mooie reeks.

Comment

Working...
                          X