Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
It's a busy world...
Collapse
X
-
-
Re: It's a busy world...
Amaj, deze is wel subliem.
Prachtig verhaal er achter, maar dat ziet iedereen wel hé.
Echt leuk dat je oog geleid wordt naar de jongen en heerlijk scherp op de jongen zelf. Ook leuk dat de jongen de andere richting uitkijkt, kijkt precies naar de auto's die nog moeten passeren.
Heerlijke bokeh, zeker die roze en rode bus.
Dat beetje blauwe lucht daarboven zorgt ervoor dat de baan eindeloos lang lijkt.
Een echte topfoto, een van de betere die ik hier al gezien heb.
-
De achtergrond had voor mij nog iets waziger mogen zijn maar de compositie en expressie van je model zijn (weer) super. Mooie kleuren ook!
Dit soort fotografie ligt u precies wel goed
Comment
-
-
-
Wat een mooie veelzeggende foto! En zo knap met de DOf gespeeld, dat de achtergrond een prachtig decor is geworden.
Een foto naar mijn hart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk berichtDe achtergrond had voor mij nog iets waziger mogen zijn maar de compositie en expressie van je model zijn (weer) super. Mooie kleuren ook!
Dit soort fotografie ligt u precies wel goed
Thx, straatfotografie is leuk om te proberen in Barcelona, had geen zin om gebouwen te fotograferen die al 100.000 beter gefotografeerd waren...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtWat een mooie veelzeggende foto! En zo knap met de DOf gespeeld, dat de achtergrond een prachtig decor is geworden.
Een foto naar mijn hart
1 klein detail dat steeds weer mijn aandacht wat wegtrekt: het grijze stukje stof rechtsboven de rug van de jongen.
Comment
-
mooie prent, kleuren, dof, compo
niets op aan te merken
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtThx, straatfotografie is leuk om te proberen in Barcelona, had geen zin om gebouwen te fotograferen die al 100.000 beter gefotografeerd waren...
Comment
Comment