Pace
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Britt in jeans
Collapse
X
-
-
Re: Britt in jeans
Prachtige fotos en dito licht.
(Beetje jammer van de styling in de laatste 2 platen)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cartman Bekijk bericht...maar om eerlijk te zijn kan je geen slechte foto's maken me zo'n model voor uw lens
Ik vind de schaduwen in deze foto's trouwens te weinig gebruikt. Nu vallen ze deels buiten beeld, terwijl ze zo mooi konden meespelen...
De tweede vind ik toch de beste. Geen hinderlijke schaduwen, zoals bij de derde, waar de neus wel erg geaccentueerd wordt, en het wel heel donker wordt onderaan de foto... Ik zie bijna geen jeans meer.
Details in de eerste die storen... het BH-bandje, de gesneden oksel en 't stukje arm eraf. Normaal val ik daar niet over, maar hier zie 'k de noodzaak er niet van. Gewon een stukje naar links kan ook. Verder best een mooie plaat.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk berichthele mooie, vooral 2 en 3 vind ik heel mooi van licht, echt knapik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
Doe mij maar de tweede mooi belichtJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Mooie reeks. Voor mij de eerste, tint en belichting
Eerste: het BH-bandje en 't stukje arm eraf zijn kleine - puntjes.
Tweede en derde is het gezicht mooi belicht en huidstint zijn zeer mooie.
Spijtig van de harde schaduwen en ze staan er niet helemaal op, anders brachten ze nog iets bij tot de foto. Derde ook klein schaduwke van de haarlok aan haar neus.
Pascal, ik ben ook geen expert maar dat is mijn gedacht. Wou dat ik dat ook zo kon (belichting en zo )Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
-
-
N° 1 werkt hier het best, je kan dan iets zeggen over Bh bandjes ed maar de meeste meisjes dragen die nu eenmaal en dat maakt dat deze foto daardoor ook iets menselijks heeft.
De 2e en 3e daar storen de schaduwen heel erg, als je zoiets doet dan moet de schaduw echt een meerwaarde zijn.
Comment
Comment