Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
...maar om eerlijk te zijn kan je geen slechte foto's maken me zo'n model voor uw lens
Toch, toch... ik weet zeker dat er zijn die zelfs daar in slagen.
Ik vind de schaduwen in deze foto's trouwens te weinig gebruikt. Nu vallen ze deels buiten beeld, terwijl ze zo mooi konden meespelen...
De tweede vind ik toch de beste. Geen hinderlijke schaduwen, zoals bij de derde, waar de neus wel erg geaccentueerd wordt, en het wel heel donker wordt onderaan de foto... Ik zie bijna geen jeans meer.
Details in de eerste die storen... het BH-bandje, de gesneden oksel en 't stukje arm eraf. Normaal val ik daar niet over, maar hier zie 'k de noodzaak er niet van. Gewon een stukje naar links kan ook. Verder best een mooie plaat.
Mooie reeks. Voor mij de eerste, tint en belichting
Eerste: het BH-bandje en 't stukje arm eraf zijn kleine - puntjes.
Tweede en derde is het gezicht mooi belicht en huidstint zijn zeer mooie.
Spijtig van de harde schaduwen en ze staan er niet helemaal op, anders brachten ze nog iets bij tot de foto. Derde ook klein schaduwke van de haarlok aan haar neus.
Pascal, ik ben ook geen expert maar dat is mijn gedacht. Wou dat ik dat ook zo kon (belichting en zo )
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
N° 1 werkt hier het best, je kan dan iets zeggen over Bh bandjes ed maar de meeste meisjes dragen die nu eenmaal en dat maakt dat deze foto daardoor ook iets menselijks heeft.
De 2e en 3e daar storen de schaduwen heel erg, als je zoiets doet dan moet de schaduw echt een meerwaarde zijn.
Comment