Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My heart is beating like a jungle drummm ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: My heart is beating like a jungle drummm ...

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Tweede kijkt heel lekker. Ik vind deze de enige van de drie met een perfecte compo, net doordat die takken er rond zo lekker meespelen en de blaren op de voorgrond een soort doorkijkje maken. 't Is een foto waar ik zo een verhaal bij kan verzinnen, komt voor mij heel spontaan over.

Ben ook van dezelfde mening en vind ik dat bij deze foto de vrouw het best overkomt.De anderen niet.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Misschien houdt Pixations van deze "spontane" fotografie. Dat is toch geen belediging naar u toe?
      Sorry maar moest dit het beste zijn dat ik ooit gemaakt had dan verkocht ik vandaag mijn camera's nog hoor want dan had het niet veel zin ermee door te gaan denk ik.
      Ik ga zo bijna bij wijze van mop met mijn fotoclubje eens terug naar de basis, zonder ons iets aan te trekken van make-up of foute bh-bandjes, of whatever eigenlijk, en dan krijg je zo'n opmerking

Ik vind ze alledrie wel eens leuk om te zien en vooral ook de herinnering eraan is leuk, maar ik zou durven twijfelen of ik het woord foto of kiekje moet gebruiken eerlijk gezegd.
      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
      www.sylviehuybrecht.be

Comment

(Plaats hier je beste foto's van mensen of modellen welke je ter beoordeling wil tonen.
        Showcase is bedoeld voor de betere foto.
        Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis).

maar toch een leuk reeks.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis).
          In deze categorie moet je dus blijven posten Sylv
          The soul would have no rainbow, had the eyes no tears.
          http://www.duister.org - http://www.facebook.com/duisterdotorg

Comment

Mooi, zoals we gewoon zijn. Leuk om ook de intenties te lezen.

Comment

Heel mooi reeksje!
              De volgorde komt overeen met mijn voorkeur.
              De eerste vind ik vooral knap qua standpunt en bewerking. (Ben je daarvoor in de boom gekropen?! )
              Tweede, zoals hier al aangehaald werd, past perfect in de omgeving.
              Vooral verder blijven doen!
              Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                Ik ga zo bijna bij wijze van mop met mijn fotoclubje eens terug naar de basis, zonder ons iets aan te trekken van make-up of foute bh-bandjes, of whatever eigenlijk, en dan krijg je zo'n opmerking
                Geen paniek! Overdrijven is ook een kunst.

Ik heb idd het werk op je website gezien en daar zitten zonder twijfel pareltjes tussen. De foto's die je hier de laatste tijd hebt gepost zijn ook van een hoog niveau maar het is een bepaalde stijl die je moet liggen. Extreme make-up, gebruik van groothoek, zwaar bewerkte beelden... het is niet mijn ding. Dit wel. Zo simpel is het
                www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht

Ik heb idd het werk op je website gezien en daar zitten zonder twijfel pareltjes tussen. De foto's die je hier de laatste tijd hebt gepost zijn ook van een hoog niveau maar het is een bepaalde stijl die je moet liggen. Extreme make-up, gebruik van groothoek, zwaar bewerkte beelden... het is niet mijn ding. Dit wel. Zo simpel is het

Hihi, allei dan

De eerste vind ik vooral knap qua standpunt en bewerking. (Ben je daarvoor in de boom gekropen?! )
                  Nee, het model in de beek geduwd en zelf boven aan de oever blijven staan ^^
                  If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                  www.sylviehuybrecht.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht

héhé haar site spreekt anders boekdelen en het is niet dat ik het voor een naamgenoot opneem maar je kan misschien eens in de les gaan bij haar

groetjes

Sylvie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Queen Bekijk bericht
                      héhé haar site spreekt anders boekdelen en het is niet dat ik het voor een naamgenoot opneem maar je kan misschien eens in de les gaan bij haar
                      Euh... en uw probleem is?
                      www.pixation.be

Comment

zoals je zegt is het ne keer iets anders

mijn voorkeur gaat naar de eerste foto

Comment

Sylvie

Dit zijn heerlijke platen.
                          Vooral twee is een hele mooi getroffen plaat die overal ter wereld genomen kon zijn.
                          Drie is net zo, maar zij is te gehoorzaam naar u en dat zie je een beetje.
                          Bij foto een is het het duidelijkst waarneembaar, jij dirigeerde haar.
                          Mooie foto's, en geef een tikkie speelruimte, maak een grapje of doe iets waardoor de opdracht net efkes wordt afgeleid.
                          Dat zijn dan de gouden momenten.

En laat sommigen maar, dit is een SC waardige serie.
                          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Heb er effe naar moeten kijken , zeker viermaal moeten scrollen, om tot de volgende conclusie te komen dat ik dit mooie , boeiende fotografie vind.

Comment

Ik kan er niets aan doen...ik heb er niet zoveel mee.
                              Technisch zullen de foto's okay zijn....maar gevoelsmatig doen ze me weinig tot niets.

Comment

Back to basic met een paar explosieve starters Heb het al eerder gezegd, fijne foto's Sylvie
                                Een man wordt gemeten door zijn daden niet door zijn woorden.
                                TNT FotoFun

Comment

Working...
                                X