Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pink lady

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• pink lady

Re: pink lady

Laatste, hele mooie !

Comment

Ik vind dit gewoon prachtig werk......om jaloers op te komen ....
      Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

Comment

bedankt, handig van thuis een modelleke te hebben hé, ik kan zo altijd wat oefenen en bijleren, groetjes

Comment

Mooi belichte platen en mooie comps. Lekker werk dus
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk bericht
            bedankt, handig van thuis een modelleke te hebben hé, ik kan zo altijd wat oefenen en bijleren, groetjes
            Lekker he?

Maar Krulle...wat een prachtige foto's...de laatste vind ik RETEgoed
            Wil je iets van je opstelling verklappen?

Comment

Eerste vin 'k heel goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                Lekker he?

Maar Krulle...wat een prachtige foto's...de laatste vind ik RETEgoed
                Wil je iets van je opstelling verklappen?
                hey, dat was gewoon een octagon linksvoor op f8 en rechts een softbox als invulflits op
                f5.6 en dan nog 2 flitsers op de achtergrond een halve stop hoger, groetjes

Comment

bedankt voor de leuke reacties

Comment

De foto's kunnen mij zeker bekoren. Zij ogen leuk en speels.
                    Scherpte, licht en compositie zijn telkens o.k.

Omdat er ook een poster/affichecompositie bijstaat, hierover — als grafisch vormgever — toch enkele (kleine) opmerkingen:
                    - het kadertje errond is volgens mij niet echt nodig, (zeker op die plaatsen waar er geen fotobeeld is, stoort het lijntje mij). Je hebt al een 'automatisch kader' door de uitlijning van de 4 foto's.
                    - De 2 kruisende lijnen tussen de tekst hebben geen functie (zeker niet het lijntje tussen de 'a' en 'i' in het woord 'hair').
                    - ikzelf zou de tekst splitsen in 'Hairdesign' (bovenste tekstregel) en 'by kapsalon Inge' op een volgende regel.
                    De diagonale positionering van de foto's en het telkens 'in het beeld kijken van het meisje' vind ik dan weer goed gekozen.

Sorry, 't zijn maar details, maar ik wou ze toch even vermelden.

Met vriendelijke groet,
                    Guy De Westelinck
                    www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                      De foto's kunnen mij zeker bekoren. Zij ogen leuk en speels.
                      Scherpte, licht en compositie zijn telkens o.k.

Omdat er ook een poster/affichecompositie bijstaat, hierover — als grafisch vormgever — toch enkele (kleine) opmerkingen:
                      - het kadertje errond is volgens mij niet echt nodig, (zeker op die plaatsen waar er geen fotobeeld is, stoort het lijntje mij). Je hebt al een 'automatisch kader' door de uitlijning van de 4 foto's.
                      - De 2 kruisende lijnen tussen de tekst hebben geen functie (zeker niet het lijntje tussen de 'a' en 'i' in het woord 'hair').
                      - ikzelf zou de tekst splitsen in 'Hairdesign' (bovenste tekstregel) en 'by kapsalon Inge' op een volgende regel.
                      De diagonale positionering van de foto's en het telkens 'in het beeld kijken van het meisje' vind ik dan weer goed gekozen.

Sorry, 't zijn maar details, maar ik wou ze toch even vermelden.

Met vriendelijke groet,
                      Guy De Westelinck
                      thankx, voor de uitleg over het grafische gedeelte, ik ken daar geen snars van, dus je gaat hier wel gelijk hebben, ik zal het zo eens proberen, groetjes

Comment

Working...
                      X