Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar Krulle...wat een prachtige foto's...de laatste vind ik RETEgoed
Wil je iets van je opstelling verklappen?
hey, dat was gewoon een octagon linksvoor op f8 en rechts een softbox als invulflits op
f5.6 en dan nog 2 flitsers op de achtergrond een halve stop hoger, groetjes
De foto's kunnen mij zeker bekoren. Zij ogen leuk en speels.
Scherpte, licht en compositie zijn telkens o.k.
Omdat er ook een poster/affichecompositie bijstaat, hierover — als grafisch vormgever — toch enkele (kleine) opmerkingen:
- het kadertje errond is volgens mij niet echt nodig, (zeker op die plaatsen waar er geen fotobeeld is, stoort het lijntje mij). Je hebt al een 'automatisch kader' door de uitlijning van de 4 foto's.
- De 2 kruisende lijnen tussen de tekst hebben geen functie (zeker niet het lijntje tussen de 'a' en 'i' in het woord 'hair').
- ikzelf zou de tekst splitsen in 'Hairdesign' (bovenste tekstregel) en 'by kapsalon Inge' op een volgende regel.
De diagonale positionering van de foto's en het telkens 'in het beeld kijken van het meisje' vind ik dan weer goed gekozen.
Sorry, 't zijn maar details, maar ik wou ze toch even vermelden.
De foto's kunnen mij zeker bekoren. Zij ogen leuk en speels.
Scherpte, licht en compositie zijn telkens o.k.
Omdat er ook een poster/affichecompositie bijstaat, hierover — als grafisch vormgever — toch enkele (kleine) opmerkingen:
- het kadertje errond is volgens mij niet echt nodig, (zeker op die plaatsen waar er geen fotobeeld is, stoort het lijntje mij). Je hebt al een 'automatisch kader' door de uitlijning van de 4 foto's.
- De 2 kruisende lijnen tussen de tekst hebben geen functie (zeker niet het lijntje tussen de 'a' en 'i' in het woord 'hair').
- ikzelf zou de tekst splitsen in 'Hairdesign' (bovenste tekstregel) en 'by kapsalon Inge' op een volgende regel.
De diagonale positionering van de foto's en het telkens 'in het beeld kijken van het meisje' vind ik dan weer goed gekozen.
Sorry, 't zijn maar details, maar ik wou ze toch even vermelden.
Met vriendelijke groet,
Guy De Westelinck
thankx, voor de uitleg over het grafische gedeelte, ik ken daar geen snars van, dus je gaat hier wel gelijk hebben, ik zal het zo eens proberen, groetjes
Comment