Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Sea

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Blue Sea

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    Mod : even een paar storende off-topics verwijderd
    Je hebt on-topic reacties ook verwijderd... Er was iemand die zei dat hij er niets aan vond.

Comment

------
      Last edited by rsvb; 24 juli 2009, 23:52.

Comment

Mooie plaat. Ook de bewerking vind ik deze keer
        Greetz, Evolutionneke

Comment

Inderdaad, knappe foto, dito bewerking.

Gr

Mark Mendonck

Comment

't Is vooral duidelijk dat een fotograaf geen schilder is en omgekeerd. Dat leer ik uit deze en nog andere discussies als het gaat over nabewerking in ps. Van tijd tot tijd staat de hele modellenwereld op z'n kop omdat de modellen zichzelf niet meer herkennen en omdat onze vrouwen er gefrustreerd bijlopen om te kunnen beantwoorden aan het schoonheidsideaal dat door vlekkerige ps-fanaten gedirigeerd wordt. Laat ons er mee ophouden en lekker naturel doen. Dat spaart mij heel veel huiswerk als ik nog eens een foto wil posten. Fotograferen is al moeilijk genoeg zonder al die bewerkingen. Ik moet aan de andere kant toegeven dat er prachtige resultaten mee behaald worden.
            Ik tracht het toch bij naturel te houden.

gr

Mark Mendonck

Comment

Prachtexemplaar
              http://www.melissavanbelle.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
                h vraagske waar zie jij vlekken op het gezicht ik retouch op een mac, 30 inch mac full hd C. scherm en zie geen vlekken als ik der over zou gezien hebben kan ik het zo eventueel verbeteren grtz
                Zelfs op een k@tmonitor met mijn ogen nog niet uitgewreven zie ik dat de huid vlekkerig is ,heb daar geen 30 inch mac voor nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                  Zelfs op een k@tmonitor met mijn ogen nog niet uitgewreven zie ik dat de huid vlekkerig is ,heb daar geen 30 inch mac voor nodig.
                  beste noel verbaasd mij da gij u ogen nog kunt openhouden

Comment

beste noel verbaasd mij da gij u ogen nog kunt openhouden
                    Van verbazing over wat een zogenaamde "prof" hier allemaal durft posten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                      Van verbazing over wat een zogenaamde "prof" hier allemaal durft posten
                      ah iets wa gij nooit nie zal bereiken

Comment

ah iets wa gij nooit nie zal bereiken
                        Om prof te worden moet je zelfs niet fatsoenlijk kunnen lezen of schrijven zo te zien...dus,moeilijk kan dat niet zijn.

Comment

Kan er mij eens iemand vertellen wat hier mooi aan is? Zal allemaal wel subjectief zijn, maar behalve een hoop mooi gevormde plastiek vind ik er niets aan.

Oeps, ik had mij voorgenomen niet meer te reageren in plastiek-topics......

Moeder natuur heeft ons mooie vrouwen gegeven, bepaalde fotografen shoppen dat weg.

Comment

Deze foto vind ik nu persoonlijk niet overshopt.. Integendeel.
                            Vind deze wel mooi en in zekere zin is er nog een natuurlijkheid overgehouden.
                            Maar dat is natuurlijk mijn mening en smaak.
                            En zozio is het een sector die om dit soort bewerkingen vraagt
                            http://www.melissavanbelle.be

Comment

same old story op BD :-)

eentje geeft een commentaar.. en zover ik maniac "ken" in zijn post gedrag is dit met goede bedoeling.. of wel doe je iets met die comment ofwel ga je niet akkoord.. ieder zijn goed recht.

Dan komen de kar springers.. die de comment in het oneindige gaan anaalizeren.

Als volgt het gros van de BD bezoekers die photoshop als de staart van de duivel beschouwen.. Die eigenlijk te dom zijn of te oud of niet mee willen met hun tijd en dus elke geshopte foto maar bekritiseren..

Deze foto is zeker niet overshopt.. de plekken discussie.. pff ik weet niet.. ik snap wat maniac bedoeld maar denk niet dat het plekken zijn door het soften.. ben er vrij zeker van dat het een licht pixel verlies is door de toning.. komt vrij vaak voor op die plaats..

En wanneer ben je pro? :-) als je 10000 posts op BD hebt of als je elke dag je geld verdient met je foto's?

anyways.. same old same old :-)

Als ik mijn upload paswoorden terug vind zal ik direct eens een gesoept fotoke hier binnenzwieren.. Dan krijgt Jim wat rust en kan je een beetje op mijn kap komen zingen :-)
                              poof

Comment

Gelukkig ben jij het type wat niet snel met vooroordelen zal schermen, toch?

Comment

Working...
                                X