Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schoon

Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Schoon

Mooie foto met sterke elementen: ogen mond, wimpers,... zelfs de rode krijtstreep rondom geeft het een extra.
    Wel jammer dat bovenaan een stuk haar mee-gekopieerd is tbh je kader.
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

prima gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Henk, ik ben met verbazing geslagen een zeer mooie plaat kerel

grtjs,

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
          Mooie foto met sterke elementen: ogen mond, wimpers,... zelfs de rode krijtstreep rondom geeft het een extra.
          Wel jammer dat bovenaan een stuk haar mee-gekopieerd is tbh je kader.
          Ik volg , dubbel bovenkant hoofd idd storend , qua kleur en bewerking , prima , de rode kadrering is dan weeral smaak , komt een beetje te over hier , zal een houden van en niet houden van geval zijn.
          De ogen zen dan alweer super

mvg xiebu
          "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
          *BD1033BE*

Comment

Henk, ik ben jaloers

hele strakke sterke plaat.
            Goed model ook.
            goede synergie tussen jullie beiden, dat toont.
            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

De foto in zijn geheel is niet direkt mijn ding, maar het is voor mij een verzameling van mooie elementen. Zoals xiebu je houd er van of niet. Maar zoals gezegd een verzameling van mooi en geslaagde elementen. Mijn ogen springen van het ene naar het andere wat positief is bedoeld.
              Ook al is het mijn ding niet, van mij mag de vlinder van Jeannot op haar neusje gaan zitten in den HOF tussen al die andere dieren.
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                De foto in zijn geheel is niet direkt mijn ding, maar het is voor mij een verzameling van mooie elementen. Zoals xiebu je houd er van of niet. Maar zoals gezegd een verzameling van mooi en geslaagde elementen. Mijn ogen springen van het ene naar het andere wat positief is bedoeld.
                Ook al is het mijn ding niet, van mij mag de vlinder van Jeannot op haar neusje gaan zitten in den HOF tussen al die andere dieren.
                Robby

Allee niet overdrijven Robby. Gemaakt op een monitor die zo slecht is dat ik die dubbele haartooi geeneens zag. Moet ik toch eens corrigeren hè...
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Allee niet overdrijven Robby. Gemaakt op een monitor die zo slecht is dat ik die dubbele haartooi geeneens zag. Moet ik toch eens corrigeren hè...
                  Henk
                  Ik heb het niet gezien , jij hebt het niet gezien en vele andere hebben het niet gezien. Dat bewijst mischien mijn comment dat het een verzameling is van goede en mooi elementen. Als de foto een geheel had gevormd en ik niet bezig was met van het ene element naar het andere te springen was deze fout zeker opgevallen.Toch eigenaardig dat men ziende blind kan zijn
                  Corrigeer deze fout en ik blijf bij mijn standpunt over de vlinder op het neusje.
                  Robby
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Hey juppekes

Op het eerste zicht een mooie plaat

Maar met de bewerking links naast het gezicht is er iets mislopen

Op haar voorhoofd zie ik een zwarte streep aan de zijkant, die loopt van haar haar tot haar wenkbrauw.

In het zwart naast haar gezicht (links) zie ik ook wat gekloon of gestempel

En dan nog in het zwart zie ik heel wat artefacten

Ik zal wel weer de enige zijn die deze dingen ziet (omdat mijn scherm niet gecalibreerd is)
                    Bootjes

Comment

Kapsel nog even aanpassen en dan ziet het er helemaal top uit.BTW prachtogen
                      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                      www.cromagnonman.be

Comment

De wimpers van het rechter oog bij haar (links ons) gaat niet in natuurlijke richting. hier zie ik gekloond. Voor de rest hele goeie sfeer! ik houd wel van zulke foto's!

Grtz R.
                        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Working...
                        X