Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schoon
Collapse
X
-
Schoon
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Schoon
prima gedaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtMooie foto met sterke elementen: ogen mond, wimpers,... zelfs de rode krijtstreep rondom geeft het een extra.
Wel jammer dat bovenaan een stuk haar mee-gekopieerd is tbh je kader.
De ogen zen dan alweer super
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Henk, ik ben jaloers
hele strakke sterke plaat.
Goed model ook.
goede synergie tussen jullie beiden, dat toont.Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
-
De foto in zijn geheel is niet direkt mijn ding, maar het is voor mij een verzameling van mooie elementen. Zoals xiebu je houd er van of niet. Maar zoals gezegd een verzameling van mooi en geslaagde elementen. Mijn ogen springen van het ene naar het andere wat positief is bedoeld.
Ook al is het mijn ding niet, van mij mag de vlinder van Jeannot op haar neusje gaan zitten in den HOF tussen al die andere dieren.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtDe foto in zijn geheel is niet direkt mijn ding, maar het is voor mij een verzameling van mooie elementen. Zoals xiebu je houd er van of niet. Maar zoals gezegd een verzameling van mooi en geslaagde elementen. Mijn ogen springen van het ene naar het andere wat positief is bedoeld.
Ook al is het mijn ding niet, van mij mag de vlinder van Jeannot op haar neusje gaan zitten in den HOF tussen al die andere dieren.
Robby
Allee niet overdrijven Robby. Gemaakt op een monitor die zo slecht is dat ik die dubbele haartooi geeneens zag. Moet ik toch eens corrigeren hè...
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtAllee niet overdrijven Robby. Gemaakt op een monitor die zo slecht is dat ik die dubbele haartooi geeneens zag. Moet ik toch eens corrigeren hè...
Henk
Corrigeer deze fout en ik blijf bij mijn standpunt over de vlinder op het neusje.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Hey juppekes
Op het eerste zicht een mooie plaat
Maar met de bewerking links naast het gezicht is er iets mislopen
Op haar voorhoofd zie ik een zwarte streep aan de zijkant, die loopt van haar haar tot haar wenkbrauw.
In het zwart naast haar gezicht (links) zie ik ook wat gekloon of gestempel
En dan nog in het zwart zie ik heel wat artefacten
Ik zal wel weer de enige zijn die deze dingen ziet (omdat mijn scherm niet gecalibreerd is)
Comment
-
Kapsel nog even aanpassen en dan ziet het er helemaal top uit.BTW prachtogenJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Comment