Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- - - l - - -

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: - - - l - - -

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
    (...)Maar intrigeren doet het in ieder geval wel...
    jup.. ook mijn mening. Maar dat heb ik vaker met zijn mooie picas.
    Echter inhoudelijk (tips) zal ik er maar niet op ingaan want dan word je afgebrand. Of TS dreigt met 'niet meer posten'
    Zie hier nog wel het e.e.a, maar TS doet er helaas niks mee

Dus van deze kant.
    Oeh.. ahhhh
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

@ Madmax :
      Of TS dreigt met 'niet meer posten'
      Met iets dreigen is een werkwoord dat ik al lang uit mijn vocabularium gewist heb,

Ik stel me gewoon (heel braafjes) wat vraagjes over de sfeer die hier (soms) heerst....

Zelf in jou reply voel ik sarcasme.....heb je dit echt nodig om op het voorplan te blijven staan?

Er zitten hier mensen die echt weten waarover ze schrijven,...andere darentegen.... (niet op jou bedoeld hé Max)

Een apreciatie (positief of negatief) kan voor mij steeds, heb ik absoluut geen problemen mee, maar destruktieve commentaar geven over een tool die ik gebruik,
      of die de commentaar gever denk dat ik die gebruik, en waarvan hijzelf niet de minste praktijk heeft,...heel eigenaardig soms wel...

Allez, geniet verder van je dag!

Daniel

Comment

Ik hou wel van de zachtheid die hiervan uitgaat. Heel sprekende ogen ook: komen er mooi uit. Ik vind dit zeer knap!
        Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          @ Madmax :

Ik stel me gewoon (heel braafjes) wat vraagjes over de sfeer die hier (soms) heerst....

Zelf in jou reply voel ik sarcasme.....heb je dit echt nodig om op het voorplan te blijven staan?
          Ach een beetje sarcase op zijn tijd kan geen kwaad toch Houdt de spanning er een beetje in.

Maar wat jij merkt, merk ik ook hoor. En met mij nog een paar anderen. Het lijkt wel hoe meer je groeit, hoe moeilijker het aan de ene kant als fotograaf wordt om te incasseren, en aan de andere kant fatsoenlijke en gefundeerde reacties te krijgen.
          Ik heb gemerkt dat zelfs dit een continue leerproces is. Maar goed we gaan weer OT

Okay. Mijn visie op de plaat.
          Eerste indruk: gewoon heerlijk. Mooie toning, mooi model, mooie korrel etc. etc.
          In detail: Poetswerk niet geheel in balans. Ten eerste de ogen die imho te hard zijn tov de zachtheid in de rest van de plaat. (maar goed.. dit is dan ook weer een persoonlijke constatering. Als jij het mooi vindt, is dat jou zaak )
          Ten tweede: ongelijk gepoetst. In de schaduwkant van het gelaat is het oog zeker 30% donkerder (lees harder) dan haar andere oog. En dan nog meer in detail: op haar onderste ooglid is de eyeliner een mooie doorlopende streep en op haar andere oog is dit nagenoeg niet zichtbaar. Zelf zou ik dat gelijktrekken. Of zwaarder of lichter. Dat is up to you,.
          Pupilgrootte niet gelijk.
          En de doorgedrukte rand om de iris wijkt behoorlijk af. Beide mooi, maar ik zou hier toch kiezen voor de zachte versie van haar lichtere oog.

Dit comment moet je niet zien als zoeken maar finetuning op jouw niveau. Dit kun jij makkelijk.
          Over stijlen en smaken gaan we het niet meer hebben want soms verschillen we daar nog al in en ieder moet doen waar hij/zij zin in heeft.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

(ps.. poetsen achteraf doe ik zelf niet zo vaak of het moet een plaat zijn waar ik commercieel verder mee wil. Ik zei dat nog tegen iemand die mij dit gister vroeg. Maar probeer er de volgende keer dan wel weer rekening mee te houden als het gegrond is uiteraard )
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

dit is een AF plaatje

grtjs,

jeannot

Comment

Mooi model
              Compo zonder meer ook vermakelijk door romp, hoofd, knot haar.
              De ogen is iets mee. Of Max geheel gelijk heeft weet ik niet.
              Ik vermoed ook een te starre starende blik van het model zelf.
              Korrel is niet geheel mijn smaak dus daar geen mening over.
              De grijstinten vid ik absoluut lekker, in balans en goed gekozen / afgewerkt

Kortom , mooie plaat
              Maar ik heb mooiere van je gezien
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Ik vind het een bijzonder mooie plaat! Zeker en vast met een eigen stempel op gedrukt. De combinatie van zachtheid en korrel is een zaligheid!
                Voor mij persoonlijk vind ik de ogen ietske te hard aanwezig tov de rest. Ik zou het iets zachter gemaakt hebben.
                Maar aan den andere kant maakt het ook de eigen identiteit van de plaat...

Dus een zeer geslaagde foto!
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                  waarschijnlijk zal dit wet een toppertje zijn , 'k durf zelfs er ni aan twijfelen maar.....
                  wat ikzelf hier zie is een plaatje met nogal wat ruis, te hard verscherpte ogen en het geheel ziet er maar wat grijs uit wat meer contrast zou mooier zijn denk ik
                  allee das gewoon wat ik er van vind he

De ruis hier werkt als korrel, iets wat ik heel graag zie. ben dan ook nog een fotograaf van de t-max periode.....

Bijzonder portret

Comment

Een grote dank aan allen die hier iets neerpenden....

Grtz, Daniel

Comment

Working...
                    X