Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bella Italia (Part 2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bella Italia (Part 2)

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    stel dat de achtergrond erin geshopt zou zijn,waar ik ten zeerste aan twijfel dan is het verdorie goed gedaan
    Dat de waarheid boven water mag komen dan Graag een verklaring voor het randje dan, want het zou straf zijn als een bos daar identiek gegolfd achter loopt.
    Mss is de voorgrond wel erin geshopt

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    en scheef in het zand,Sergio mms een waterpas meenemen of een zandloper
    Daar zeg je iets. Die dingen bestaan niet voor niets voor op je toestel en sommige cams hebben het ingebouwd. Maar werkt wat spontaner om het achteraf te fixen als het zo duidelijk is.
    Tenzij je een straffe nabewerking als 'recht uit de camera' wil doen overkomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strobokop Bekijk bericht
      Dat de waarheid boven water mag komen dan Graag een verklaring voor het randje dan, want het zou straf zijn als een bos daar identiek gegolfd achter loopt.
      Mss is de voorgrond wel erin geshopt

Daar zeg je iets. Die dingen bestaan niet voor niets voor op je toestel en sommige cams hebben het ingebouwd. Maar werkt wat spontaner om het achteraf te fixen als het zo duidelijk is.
      Tenzij je een straffe nabewerking als 'recht uit de camera' wil doen overkomen
      die dingen bestaan idd niet voor niets,ik heb er zo eentje in mijn D3 zitten,en had hem duidelijk gebruikt dat hij pas stond,en nog kreeg ik een reactie van hij staat 0.05 % scheef op een hellend vlak goed te verstaan.
      maar ik blijf erbij,het is een verdomd mooi plaatje hoe het ook gedaan is

grtjs,

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony1974 Bekijk bericht
        Wat me ook meteen weer opviel en wat ook eigenlijk een beetje de reden is geweest waarom ik niks meer post en hier eigenlijk nooit meer mee lees, is zoals je al aanhaalt de commentaren van bepaalde mensen die het altijd beter weten maar zelf niks presteren en het kiejes niveau niet echt ontspringen.

Snap je dan ook volkomen sergio en je hebt helemaal gelijk!
        Toch niet. Dit forum is voor en door iedereen. Beelden worden aan iedereen getoond en iedereen mag er zijn mening over geven. Als je op zoek bent naar een platform en petit comité om jouw speciale foto's alleen door speciale mensen te laten beoordelen en alleen hun speciale mening te respecteren, dan moet je maar ergens anders gaan.

Een beeld is een beeld, als iemand vind dat een aspect of een klein detail iets minder goed gekozen lijkt of niet het gevoel heeft dat het helemaal past, dan is er geen enkele reden waarom die persoon hier zou moeten zwijgen. Als de maker daar niet mee kan leven, moet hij of zij maar geen foto's posten.

In het beste geval kan hij die commentaar stilzwijgend negeren. Daar openlijk denigrerend overdoen verziekt de sfeer en gaat in tegen het gegeven van een open forum.

Zelf plaats ik hier ook maar occasioneel iets, zegt dat iets over hoeveel ik bezig ben met fotografie? Zeg dat iets over mijn niveau? Er zijn hier tal van fotografen, ook beter en meer ervaren dan mezelf, die weinig of niets posten en ook commentaar willen geven. Moeten die zwijgen?
        Last edited by caleido; 10 juli 2009, 15:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
          wie ben ik, maar vindt dat je meer kon halen uit deze foto, vooral de pose?
          voor de rest zit hij wel goed dacht ik
          ga ik hier in mee......hier had je meer uit de pose kunnen halen. alles was er : zon strand, bed-tent, mooie lucht en de sfeer.
          Dit had een wow foto kunnen zijn (met een ander model misschien met langere haren?).....met lange jurk à la Sahara (sensueler).

Grtz R.
          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

knap werk
            into minimal techno

Comment

Working...
            X