Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bella Italia (Part 2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bella Italia (Part 2)

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
    misschien post ik later zelf nog wel iets terug op dit forum maar nu niet eerst wachten op de publicaties anders zijn de baasjes niet te vree grtz
    zet dan ook die anderen even terug, zie nu op een na allemaal kruisjes?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
      Wel Wel nog altijd even leuk hier
      Ik ben toch al een tijdje bezig met fashion en ga eens eerlijk men mening zeggen ,
      ik vind het een graaf beeld zoiets zie je inderdaad niet genoeg hier op dit forum .
      Dit is echt fashion, misschien 1 klein advies ik zelf had een iets lager standpunt ingenomen voor een meer dynamisch gevoel te creeëren maar das gewoon een klein detail
      voor de rest doe zo verder man goe bezig , misschien post ik later zelf nog wel iets terug op dit forum maar nu niet eerst wachten op de publicaties anders zijn de baasjes niet te vree grtz
      Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
      Dat is exact wat ik bedoelde, thanks om het met andere woorden te schrijven

Off Topic: ik stel mezelf al voor. Madmax op een strand, parasol, mojito langs de ene kant. En vooral camera kortbij de hand om al die mooie bikini's vast te leggen
      voila cé, dat zijn nu eens 2 gefundeerde reacties ,en dit plaatje is gewoon goed
      punt uit,maar ik heb zo het gevoel dat ze wekelijks wel altijd iemand moeten kunnen afzeiken "een groot prostaat probleem"
      alé, terug reacties op deze schitterende plaat
      Citaat van een groot man Fred genaamd : velen hebben een grote mond om het beter te weten,maar hebben handen te kort om het beter te presteren "

grtjs,

jeannot

Comment

Nog even meegeven, dat ook ik weer veel bijgeleerd heb van dit topic. Altijd leuk om bij te leren.

Comment

Hoe , is het nu gedaan? En het was juist zo leuk!

Comment

Ik vraag me af waarom hier zo moet geneut worden over details (en op de man gespeeld) terwijl men vb bij de sectie landschappen heel wat gemoedelijker is.
            Waarom kan dit hier ook niet wat gemoedelijker?

Bovendien is modellenfotografie split-second fotografie. Die juiste blik, die juiste pose kan erop zijn en dan een split second later weer weg zijn. Dit kan je niet zomaar stage-en...

Diegene die er iets van kennen, weten dat en gaan hun kritiek daar dan ook op afstellen. Ik snap Sergio dan ook goed wanneer hij zegt dat hij selectief omgaat met bepaalde kritieken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
              Ik snap Sergio dan ook goed wanneer hij zegt dat hij selectief omgaat met bepaalde kritieken.
              Correctie... enkel met bepaalde negatieve kritieken.

Comment

Beetje rare pose (linker schouder steekt omhoog) maar dat maakt het dynamisch en interessant om kijken. Wel jammer dat het boompje afgesneden is, had ze beide liever met genoeg ruimte errond op de achtergrond gezien, nu is de harmonie er beetje uit.

En de wolk rechtsboven... valt iets te hard op dat die gecloned is van het stukje helemaal links. Doet het hele beeld niet veel goeds.

Wel schitterende locatie en model.

Wat ik wel grappig vind is dat diegene die sakkeren over compo en houding meestal zelf zo geen foto's in hun portfolio hebben? Maar toch weten ze het beter?! sorry dat dat bij mij bedenkelijk overkomt
                Met zo'n uitspraak maak je jezelf wel als mens en als fotograaf onsterfelijk belachelijk, is dan weer mijn mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                  Beetje rare pose (linker schouder steekt omhoog) maar dat maakt het dynamisch en interessant om kijken. Wel jammer dat het boompje afgesneden is, had ze beide liever met genoeg ruimte errond op de achtergrond gezien, nu is de harmonie er beetje uit.

En de wolk rechtsboven... valt iets te hard op dat die gecloned is van het stukje helemaal links. Doet het hele beeld niet veel goeds.

Wel schitterende locatie en model.
                  Thanks voor de comment

"Wat ik wel grappig vind is dat diegene die sakkeren over compo en houding meestal zelf zo geen foto's in hun portfolio hebben? Maar toch weten ze het beter?! sorry dat dat bij mij bedenkelijk overkomt "

Met zo'n uitspraak maak je jezelf wel als mens en als fotograaf onsterfelijk belachelijk, is dan weer mijn mening.
                  Spijtig dat je een zinsbouw van het begin van het topic aanhaalt, terwijl het hier op het einde door andere mensen veel beter verwoord wordt.
                  www.sergioprodi.com
                  Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Spijtig dat je een zinsbouw van het begin van het topic aanhaalt, terwijl het hier op het einde door andere mensen veel beter verwoord wordt.
                    Ik had geen zin om te quoten, het meeste is al gezegd.
                    Maar jouw uitspraak blijft er staan, het is niet dat je je woorden terug inslikte op de 2 pagina's die er na volgden.

Comment

Ik had geen zin om te quoten, het meeste is al gezegd.
                      Maar jouw uitspraak blijft er staan, het is niet dat je je woorden terug inslikte op de 2 pagina's die er na volgden.
                      Wel ja en ik blijf daar ook achter staan, ongeacht wat je van mij dan denkt
                      www.sergioprodi.com

Comment

En ??? Heeft ze het hemelbed uiteindelijk omver gekregen ???

Sorry, ik kon het niet laten...
                        Ik vind het beeld (modefotografie of niet - ik kijk naar een beeld!) minder geslaagd, juist door die eigenaardige houding van het model. Het wringt gewoon...
                        Mét alle respect hoor, want ik ben naar je (kleine) portfolio gaan kijken en ik zie schitterende beelden
                        Maar deze ? Neen, hiervan ga ik niet in de rooie cijfers...
                        Greetz, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                          En ??? Heeft ze het hemelbed uiteindelijk omver gekregen ???
                          Rofl, nee nee het bed staat er nog wel degelijk
                          www.sergioprodi.com

Comment

Na lange tijd afwezig te zijn geweest dacht ik van he ik kijk weer eens op bd.
                            Zie er van een aantal mensen echt prachtige foto's staan ,waaronder van jou sergio.
                            Ook je andere post mooi werk.
                            Ga zo verder!!

Wat me ook meteen weer opviel en wat ook eigenlijk een beetje de reden is geweest waarom ik niks meer post en hier eigenlijk nooit meer mee lees, is zoals je al aanhaalt de commentaren van bepaalde mensen die het altijd beter weten maar zelf niks presteren en het kiejes niveau niet echt ontspringen.

Snap je dan ook volkomen sergio en je hebt helemaal gelijk!

Wat jammer is dat je altijd van die beterweters hebt die dan zo'n topic meteen vern****
                            En maar door blijven zeiken met hoeveel ze in hun recht staan.en elk dingetje blijven citeren .
                            Ik denk dat de persoon in kwestie wel begrijpt wie ik bedoel.

Get a life !!!

Vind het niks gek dat de mensen die doorgroeien en er hun beroep van maken hier weg gaan .
                            Alleen van het meelezen hier krijg je af en toe al de kriebels van bepaalde personen.
                            Jammer, echt waar.
                            En respect voor de toppers die hier blijven posten !

Comment

Voor mij
                              - staat de foto een beetje scheef
                              - wordt mijn oog naar de onnatuurlijk overkomende zweem rechtsboven getrokken
                              - lijkt het of de hele achtergrond er is ingeshopt (donker randje) Onder haar arm lijkt het wel of de duinen een schaduw werpen op de lucht
                              - had ik op mijn scherm nog een ietsje meer detail in het kleed willen zien

Maar ik vind het wel een memorabele foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strobokop Bekijk bericht
                                Voor mij
                                - staat de foto een beetje scheef
                                - wordt mijn oog naar de onnatuurlijk overkomende zweem rechtsboven getrokken
                                - lijkt het of de hele achtergrond er is ingeshopt (donker randje) Onder haar arm lijkt het wel of de duinen een schaduw werpen op de lucht
                                - had ik op mijn scherm nog een ietsje meer detail in het kleed willen zien

Maar ik vind het wel een memorabele foto

stel dat de achtergrond erin geshopt zou zijn,waar ik ten zeerste aan twijfel dan is het verdorie goed gedaan
                                en scheef in het zand,Sergio mms een waterpas meenemen of een zandloper

grtjs,

jeannot

Comment

Working...
                                X