Re: Bella Italia (Part 2)
Het boompje zit daar toch niet goed en dat valt meteen op. Als je gaat voor een beeld waar de achtergrond meespeelt, moet je hem ook laten meespelen. Nu komt het gewoon "onzorgvuldig" over, alsof de fotograaf niet verder dan zijn model en het bed gekeken heeft.
De houding blijft krampachtig, en de kijkrichting van het model kon m.i. nog iets goed maken als ze frontaal was. Zoals in de vorige post terecht opgemerkt... een lange jurk, die speelt in de wind, zou zeker niet misstaan.
Ik heb inderdaad zo'n foto's niet, maar ik heb er zo al veel bekeken. Als je niet met kritiek kan leven, post dan niet op een forum waar het de bedoeling is van kritiek te geven en te krijgen.
Ik vind het een bedenkelijke mentaliteit, om te stellen dat iemand anders, die zo'n foto's niet heeft, niet kan zien wat er beter kan.
Dit is een heel goede foto, maar hij is voor verbetering vatbaar, net als 95% van de foto's in showcase.
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon
Bekijk bericht
De houding blijft krampachtig, en de kijkrichting van het model kon m.i. nog iets goed maken als ze frontaal was. Zoals in de vorige post terecht opgemerkt... een lange jurk, die speelt in de wind, zou zeker niet misstaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon
Bekijk bericht
Ik vind het een bedenkelijke mentaliteit, om te stellen dat iemand anders, die zo'n foto's niet heeft, niet kan zien wat er beter kan.
Dit is een heel goede foto, maar hij is voor verbetering vatbaar, net als 95% van de foto's in showcase.
Comment