Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Linkse foto vind ik de betere.
Bij de rechtse vind ik de houding wat verwrongen ( hoofd t.o.v lichaam).
Door het standpunt van opname lijkt de hals zo kort (misschien is dat de reden).
zeker mooie foto's
alleen begrijp is dat extreme visagie gedoe toch niet zo goed (lippen?)
welk nut heeft dat eigenlijk?
mooi vind ik het alvast niet...
zeker mooie foto's
alleen begrijp is dat extreme visagie gedoe toch niet zo goed (lippen?)
welk nut heeft dat eigenlijk?
mooi vind ik het alvast niet...
Niet alleen fotografen of modellen moeten soms hun 'ei' (creativiteit) kwijt. Mua's ook. en die gaan soms heel ver hahahaha.
Ik laat het soms nog toe omdat ik het zelf ook af en toe leuk vind, maar als fotograaf (ik dan) heb er niet zoveel aan voor mijn port.
Tis gewoon een keer wat anders dan anders.
Dit is ook niet mijn persoonlijk ding, maar desondanks een mooie prestatie van de visa
Als 2 luik zou ik toch voor dezelfde toning hebben gekozen.
Vind qua comp no1 de beste
Ik vind de linkse de mooiste en als tweeluik vind ook ik het verschil in toning een vreemde keuze.
Ik weet dat het zeuren achteraf is, maar stel dat je de linkse zou gedaan hebben met "normale" lippen dan had je voor mij een absolute topper (minder 'in your face" visa).
Comment