Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pfff wat een knappe opnames..
Die tweede is het helemaal voor mij.Post gerust maar lmeer van dit model want je hebt er zeker nog wel tig in je archief die zo mooi zijn...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De eerste vind ik een hele mooie opname,
de tweede kan me minder bekoren, het felle licht rond de neus stoort me een beetje. Haar blik vind ik ook minder op 2.
Dus met volle overtuiging nummer 1
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
de tweede kan me minder bekoren, het felle licht rond de neus stoort me een beetje. Haar blik vind ik ook minder op 2.
(bh bandjes mochten ook wel weg)
Same here.....foto nummer 1 is mijn favoriet
Volgens mij zijn dit geen BH bandjes, maar bandjes van het topje van de jurk.
persoonlijk kies ik voor de eerste indien van de bovenkant enkele cm's geknipt worden. (ik weet het ogen op 2/3, blabla niet creatief blabla, maar toch vind ik het veel sterker overkomen, zeker dat schitterend oog.)
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
Twee aparte en goeie compo's. Ga toch voor het speelse van de eerste.
Ik zou onder de ogen nog wat durven bijwerken... Het model geeft me een niet-uitgeslapen indruk. Vooral bij de tweede.
Comment