Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer mooi, zeer mooie studioverlichting, het licht zit waar het moet zitten ! Stoere blik, goede houding, zonder agressief te zijn Van da meiske wil ik wel mot krijge ... zou ook nie durven terug te motten ...
Knappe foto !
Ge moet de rand van uw beeld anti-statisch maken , het lijkt alsof haar haren ernaartoe getrokken worden (grapje hoor)
Last edited by Cigaloun; 24 juni 2009, 11:45.
Reden: taalfouten
(om toch nog iets te zeuren... liever hier alleen het bruine shirt, of alleen een stoere sport-bh. Jammer van het randje wat er nu nog net bovenuit piept.
En zelf zou ik de hotspot op de neus tikkie verzachten.)
Prachtig, mooie belichting, mooie afwerking, de make-up is understated en de uitdrukking op haar gezicht is goed. Het enige minpunt vind ik idd ook die bh-bandjes boven het t-shirt, een sportbeha zou idd beter gepast zijn hier.
Idd volledig akkoord mee een sportbeha of geen was beter geweest.
@Mmax: toch wel een eventjes aan bezig geweest met bewerken en eens af verschillende keren opnieuw en opnieuw... bekeken en geen enkele keer was me die plek opgevallen, ik lees jou zinnetje ga kijken en het valt me ommiddelijk op en gaat me ook storen. Dus bij deze verzacht en thx voor de tip
WAUW Wat een prachtige foto en wat een mooie vrouw!
AUB...laat die mannen kletsen
Niets aan de kleding veranderen!!!! Een vrouw staat niet in de sportschool in haar BH , maar idd met een hempje en BH ERONDER. Pfff...alsof de heren hier in hun boxer of tangaatje staan te sporten
Ik vind de kleur van het hempje juist schitterend en past bij het haar
Zeer mooie opname, bij mij spreekt het gezicht voldoende en haar shirt of bh doet er niet aan toe. Toffe belichting maar in de studio zou ik iets meer licht (of donker) aan een kant van haar gelaat laten zien. Is ook een smaakkwestie maar ja...
Groeten Nies
Comment