Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
oei, nuja...dan is het ganse effect denk ik wel weg!
of als iemand een leuk idee heeft dan hoor ik het graag
grtz
gewoon de plaat geel kleuren en met zwarte letters Big Twin erin zetten.
Wat mij betreft mag deze foto ook rechtstreeks in dat klasse magazine m.a.w. klasse foto !!
Ik kan geen minpuntje ontdekken...alles klopt. De kleuren zijn prachtig en de uitdrukking van het model is super. Klassefoto inderdaad, met een hoofletter K!
gewoon de plaat geel kleuren en met zwarte letters Big Twin erin zetten.
Wat mij betreft mag deze foto ook rechtstreeks in dat klasse magazine m.a.w. klasse foto !!
wel...idd, met dit laatste zal ik eens iets proberen....miss es aan m'n vriendin vragen of hare bike ne naam heeft
Ik kan geen minpuntje ontdekken...alles klopt. De kleuren zijn prachtig en de uitdrukking van het model is super. Klassefoto inderdaad, met een hoofletter K!
Op zich geen slechte foto..In tegendeel...alleen mis ik iets...Vind de locatie niet echt mooi.
Het vuile wiel en de reflecties trokken wel mijn aandacht even weg van dit knappe model.
Op zich geen slechte foto..In tegendeel...alleen mis ik iets...Vind de locatie niet echt mooi.
Het vuile wiel en de reflecties trokken wel mijn aandacht even weg van dit knappe model.
Greetz
tja...locatie was beter zo omdat het model nogal verlegen was en ze niet "teveel pottekijkers" wilde....want heb nog op verschillende andere plekjes foto's genomen, maar op deze zag je echt dat ze ontspannen was. Vandaar.
Het wiel, idd...dat heb ik er ook bijgezet.
Naderhand zag ik het en had ik idd spijt dat ik geen borsteltje bij had hiervoor.
Maar hier heb ik alweer van geleerd.
Reflecties, ok...niet op gelet om eerlijk te zijn.
Comment