Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kimberly en vriendin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kimberly en vriendin

Shoot gehouden met kimberly, laat de kritiek maar vloeien ik ga zeker bijleren van jullie wijze raad.

Bart - www.bartdr.com for pictures
    Canon 5D Mark II | Canon 40D | EFS 10 - 22 | EF 24 - 105 L | EF 70 - 200 IS L | EF 50 1.4 | Lighting equipment

Re: Kimberly en vriendin

Sorry, ik vind de bewerkingen erg slecht :
    #2 Nog de betere, maar een dicht geknepen mond
    #3 Ligt een schoon blureke op

Ik zou eerst proberen om de foto's puur goed te krijgen en dan lagen opleggen (my 50 cents, waar je het niet eens moet mee zijn, want er zijn vast andere meningen ook).
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
      Sorry, ik vind de bewerkingen erg slecht :
      #2 Nog de betere, maar een dicht geknepen mond
      #3 Ligt een schoon blureke op

Ik zou eerst proberen om de foto's puur goed te krijgen en dan lagen opleggen (my 50 cents, waar je het niet eens moet mee zijn, want er zijn vast andere meningen ook).

Zelfde mening hier.. Nr 1 is echt niet mooi bewerkt. Sorry...
      Digi-Steve

Comment

Spijtig dat je nr°3 zo klein hebt geplaatst, voor mij is deze de beste.

Comment

De eerste foto : de kleurverschuiving in de foto is ne keer iets anders, maar daarvoor zijn de meisjes "te braaf". Deze kleur zou beter bij punkers passen. Maar het meisje links heeft wel een expressief gelaat
          Foto 2 : ik krijg de indruk dat het gezicht niet 100 % scherp is maar dat de scherpte iets naar achteren, op de rand van de kap ligt. Verder, de opname is gemaakt met een kleine brandpuntsafstand (groothoek) waardoor het gezicht vervormd is, de neus staat er te groot op. Ook de verlichting van het gelaat is nogal vlak, de lichtbron die van rechts komt toch wat temperen. Het geheel komt bleek over.
          De derde komt zachter en beter over qua huidstinten. Het standpunt van de camera is verder weg, waardoor dit klassieke portet minder vertekend over komt.
          Het meisje heeft blond haar, waarom dit niet laten uitkomen door er van achter rechts een lichtje (niet te sterk hé) te laten opvallen ?
          Verder vind ik een hoger camerastandpunt zoals bij deze opnames, wel goed. Dan kijk je zo niet in de neusgaten.
          Zoe zo verder

Comment

Nee sorry, dit vind ik geen foto's voor de showcase.
            Ik mis ook wat scherpte.
            Inderdaad de foto 3 vind ik het beste, maar te klein gepost om goed te beoordelen.
            dat groen bij die eerste vind ik te luguber.
            Hopelijk kan ik volgende keer leuker advies of reactie geven,sorry

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mutexke Bekijk bericht
              laat de kritiek maar vloeien ik ga zeker bijleren van jullie wijze raad.
              daar hebben we op BD beoordeling voor.
              vind van het gebodene, de laatste de beste.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
              X