Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naomi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naomi



    Canon EOS 450D
    Exposure Time = 1/60"
    F Number = F2.5
    Exposure Program = Aperture priority
    ISO Speed Ratings = 100
    Focal Length = 50mm

    Alleen daglicht door een raam.
    Groetjes, Andy

  • #2
    Re: Naomi

    Ik vind hem zeer knap!

    Comment


    • #3
      Re: Naomi

      of je nou wil of niet....eten zal je!!
      nee... geen leuke opname, al is het technisch OK.
      had hier liever een andere set-up gezien.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Naomi

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        of je nou wil of niet....eten zal je!!
        nee... geen leuke opname, al is het technisch OK.
        had hier liever een andere set-up gezien.
        grt,bouk.
        Ik volg vind hem ook niet spreken, te geforceerd
        www.sergioprodi.com
        Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

        Comment


        • #5
          Re: Naomi

          Ik vind het best wel grappig zo
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Naomi

            Deze foto is heel onverwachts genomen terwijl ze hapjes aan het eten was tijdens het spelen, ze zat neer op de grond.

            Groetjes, Andy

            Comment


            • #7
              Re: Naomi

              Ik vind hem wel staan,

              is de bewerking in photoshop gebeurt of rechtstreeks met de camera ?

              Groetjes,

              Comment


              • #8
                Re: Naomi

                De bewerking is gedaan in photoshop, 2 lagen en dan op de zwart wit foto uitgommen wat je in kleur wilt hebben.

                Groetjes, Andy

                Comment


                • #9
                  Re: Naomi

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
                  is de bewerking in photoshop gebeurt of rechtstreeks met de camera ?
                  Mag ik weten welke camera je hebt ? Ik zou graag weten welke camera dit kan .

                  Het is zo één van die bewerkingen, waarbij ik me vaak afvraag wat de meerwaarde ervan is.
                  Technisch zelfs een lekkere plaat, met mooi licht. Ik denk echter dat wanneer de aardbei er met haar andere, gespikkelde kant zou opgestaan hebben, ze beter zou zijn. Voor mij, en da's persoonlijk, mag ze dan helemaal in zwartwit.

                  Ik volg bouk toch wel een beetje, en meen ook dat de scene een tikkeltje geforceerd oogt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Naomi

                    Ik heb momenteel een Panasonic Lumix DMC -FZ7, De Nikon D90 is comming !!!

                    Dit is mogenlijk met de Canon G9 waarschijnlijk ook de G10 (compact camera)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Naomi

                      De bewerking is gedaan in photoshop, 2 lagen en dan op de zwart wit foto uitgommen wat je in kleur wilt hebben.
                      O, zo doe je dat

                      Erg jammer van die rode kleur want anders had je hier een prachtige plaat, nu is ze verknoeid door dat afgezaagde effectje.
                      De wat geforceerde houding van het kind, de aardbei die schijnbaar meedogenloos door een harige hand in het mondje wordt geduwd, maakt dit tot een afwijkende en interessante plaat.
                      inhoudelijk en esthetisch zeer goed, mooie zwartwit omzetting.
                      Verknoeid door die rode vlek!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Naomi

                        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht

                        Erg jammer van die rode kleur want anders had je hier een prachtige plaat, nu is ze verknoeid door dat afgezaagde effectje.
                        De wat geforceerde houding van het kind, de aardbei die schijnbaar meedogenloos door een harige hand in het mondje wordt geduwd,
                        Verknoeid door die rode vlek!

                        Niet mee eens !!!
                        Geen idee wat jij doet maar scheer jij al je haar af op je armen ? Het is nu toch niet dat er slingers aanhangen he. En wat de rode kleur betreft, dat vind ik nu juist zeer leuk
                        Afgezaagd ???? volgens mij zijn er meer zwart wit foto's dan zulke hoor, vind dit een leuk effectje. Geeft een special tintje aan je foto, ...

                        En wat de houding van het kind betreft als je naar een fotograaf gaat word het kind toch ook in een positie geplaatst dat het mooi overkomt, daar zou dat mogen maar hier dan niet ? Het kindje zal de aardbei wel gemogen hebben anders zou ze haar mond niet hebben open gedaan neem ik aan.

                        Toppie die foto

                        Comment


                        • #13
                          Re: Naomi

                          man man man, jij moet eens leren een comment correct te lezen.
                          Ik hemel de foto op, buiten die rode vlek, jij doet alsof ik ze afbreek.
                          je antwoord volledig naast de kwestie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Naomi

                            Oei, sorry

                            Maar vond het zo raar, eigenlijk zeg je dus:
                            Door het geheel aan mankementen is het een prachtige plaat .?

                            Zowat de zelfde reden waarom mensen nog steeds een Lada kopen. hihi

                            Spijt me nog maals (ben toch juist nu ?)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Naomi

                              ik aanvaard uw excuus. dank u.
                              maar dat is moeilijk uit te leggen, door het geheel aan mankementen is het inderdaad een prachtige plaat, alleen vind ik dat net geen mankementen maar sterke punten.
                              mooie kunst is dikwijls tegendraads, tegen de stroom in.
                              Daarom sleur ik er steeds maar weer de zonsondergangen bij als voorbeeld: het is een mooi fenomeen, maar het zorgt voor o zo saaie foto's. Er zit geen spanning in.
                              En die spanning zit hier zeker in deze foto: het kind dat als het ware een aardbei in de mond krijgt gepropt door een onvriendelijke harige arm, dat geeft een spanning aan deze foto. En bovendien is ze technisch zeer goed (belichting, contrast, zwartwitomzetting).
                              Behalve dan dat enige spijtige effect van de rode aardbei. Een goede foto wordt niet gemaakt met effecten achteraf.

                              Comment

                              Working...
                              X