Enkele foto's van het winnende restaurant in kortrijk die ik enkele weken terug genomen heb in opdracht.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
-> Dell'anno
Collapse
X
-
-
Re: -> Dell'anno
Erg mooie foto's Goede compo's en mooi belicht. Zal een aanwinst zijn voor de reclame voor het restaurant.
Maar waarom worden we hier weer persoonlijk
Een schoon madam wel maar ook een dikke nek.."The important thing is not the camera but the eye..............
but the camera helps "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slimpie Bekijk berichtErg mooie foto's Goede compo's en mooi belicht. Zal een aanwinst zijn voor de reclame voor het restaurant.
Maar waarom worden we hier weer persoonlijk
grtjs Wim
Off topic had ik moeten schrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtOff topic had ik moeten schrijven.
Knappe foto's, echter had ik wel op de tweede bij Claudio en op de derde bij de rechtse ober liever wat meer scherpte op het gezicht gezien.1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk berichtNee je had niks moeten schrijven
Knappe foto's, echter had ik wel op de tweede bij Claudio en op de derde bij de rechtse ober liever wat meer scherpte op het gezicht gezien.
Het is en blijft een
Comment
-
Idd claudio had wel wat meer scherpte kunnen gebruiken en de ogen van Gaëlle zijn veel te ver weggedraaid, die witte gaten in haar gezicht had je beter vermeden. Al bij al niet slecht, maar volgende keer beter.Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtEen schoon madam wel maar ook een dikke nek..
Ik heb het puur op het uiterlijk van Gaëlle, en dat is dik in orde!
En de foto's zijn dik in orde!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtmaar ook een dikke nek..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtSuperfoto's!!!
En jap... Gaëlle is ne schoon madammeke, he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flowojo Bekijk berichtIdd claudio had wel wat meer scherpte kunnen gebruiken en de ogen van Gaëlle zijn veel te ver weggedraaid, die witte gaten in haar gezicht had je beter vermeden. Al bij al niet slecht, maar volgende keer beter.
Comment
Comment