Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-> Dell'anno

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: -> Dell'anno

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
    Hoe weet je dat ?
    Tja jonges ik ga daar nie meer verder op in hoor..Ik schreef das mijn persoonlijke indruk...Heb dat een paar keer gevolgd en vond dat gewoon..
    Ik zou gewoon graag er niet meer over zeveren want het gaat tenslotte over de fotos niet?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Puur over de foto's (want al die programma's volg ik toch niet):
      zeer geslaagd
      Bij tweede spijtig dat de scherpte wat ontbreekt op Claudio

greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

Comment

3>1>2
        en ik sluit me aan bij de vorige commentaren
        3 scherpte, bord
        2 ogen, kleur
        1 scherpte
        maar uiteindelijk wel geslaagde foto's

over de andere commentaren:
        Als er niets mag gezegd worden over het karakter moet je ook niets zeggen over het uiterlijk. Het gaat om de foto's niet?

Valt me trouwens vaak op in dit onderdeel. Commentaar in trant van "mooi model"
        Alsof dat de foto maakt. Hoewel het natuurlijk leuk kijken is, zou het de beoordeling niet mogen zijn.
        Jeroen

Comment

Misschien even ter verduidelijking, Claudio en Gaëlle zijn 2 sympathieke en gedreven mensen die op het moment van de tv opnames onder serieuze druk staan, dat is mijn ervaring althans. Ik ben er enkele malen geweest om foto's te nemen in opdracht van de architect, dus om hoofdzakelijk interieur foto's te maken (foto staan ook al op deze website)Ik ben er telkens zeer goed ontvangen geweest. Ik denk dat de stress niet te onderschatten is. De foto van Gaëlle is geen geposeerde foto. dat was spontaan midden in een gesprek met een ober voor de camera, maar wat die ogen betreft heb je wel een punt, al zie ik hier niet wat er mis is met de kleurversie. De foto van Claudio is genomen op 1.4 om enkel de ogen scherp te hebben omzo het slaaptekort dat va het gezicht af te lezen was iets te verdoezelen. Het dell'anno logo is idd ietsje scheef (minder dan je zou vermoeden). Dit komt omdat die muur op de achtergrond ietsje wegloopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfie Junior Bekijk bericht
            Misschien even ter verduidelijking, Claudio en Gaëlle zijn 2 sympathieke en gedreven mensen die op het moment van de tv opnames onder serieuze druk staan, dat is mijn ervaring althans. Ik ben er enkele malen geweest om foto's te nemen in opdracht van de architect, dus om hoofdzakelijk interieur foto's te maken (foto staan ook al op deze website)Ik ben er telkens zeer goed ontvangen geweest. Ik denk dat de stress niet te onderschatten is. De foto van Gaëlle is geen geposeerde foto. dat was spontaan midden in een gesprek met een ober voor de camera, maar wat die ogen betreft heb je wel een punt, al zie ik hier niet wat er mis is met de kleurversie. De foto van Claudio is genomen op 1.4 om enkel de ogen scherp te hebben omzo het slaaptekort dat va het gezicht af te lezen was iets te verdoezelen. Het dell'anno logo is idd ietsje scheef (minder dan je zou vermoeden). Dit komt omdat die muur op de achtergrond ietsje wegloopt.
            Persoonlijk vind ik alle foto's heel knap, alleen die van Claudio niet, de foto is niet echt goed (scherptediepte) en Claudio ziet er ook heel slecht uit op dat moment, maar dat is te begrijpen met dat werkritme.
            Maar zoals je ziet, hard werken kan belonen ! :-)
            (ik ken een aantal mensen die er al zijn gaan eten en het volledige team samen is gewoon een fantastische realisatie als je ziet hoe jong ze allemaal zijn...)
            Imagination is more important than knowledge...
            http://www.kiekje.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Tja jonges ik ga daar nie meer verder op in hoor..Ik schreef das mijn persoonlijke indruk...Heb dat een paar keer gevolgd en vond dat gewoon..
              Ik zou gewoon graag er niet meer over zeveren want het gaat tenslotte over de fotos niet?
              Tja dus die opmerking was net relevant, je zegt het al het gaat hier over de foto's

mensen vinden al snel dat iemand een dikke nek heeft.

Ik vind de foto's erg mooi....alleen inderdaad zoals al gezegd wordt vind ik de scherpte van de heer in fot 2 minder..
              verder zijn ze TOP!!
              Last edited by moontje; 5 juni 2009, 11:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                Tja dus die opmerking was net relevant, je zegt het al het gaat hier over de foto's

mensen vinden al snel dat iemand een dikke nek heeft.
                Moontje,

Ik zeg zeker dat het hier over de fotos gaat en niet over de dame haar persooblijkheid zelf..Twas gewoon een uiting niet meer of minder. En ja...Het had msschien niets te maken met de fotos....en ja ik had beter niets gezegd...dus kunnen we dit toch deze discussie beeindiggen voordat de MODS komen zeggen dat het niets te maken heeft met de Topic...ok
                Anders zal ik een topic starten waar we over mijn retaurant kunnen discussieren als ze dat willen.

En nu stop ik met reageren als je het mij niet kwalijk neemt..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Strakke platen en goede fotografie. Me like!
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Moontje,

Ik zeg zeker dat het hier over de fotos gaat en niet over de dame haar persooblijkheid zelf..Twas gewoon een uiting niet meer of minder. En ja...Het had msschien niets te maken met de fotos....en ja ik had beter niets gezegd...dus kunnen we dit toch deze discussie beeindiggen voordat de MODS komen zeggen dat het niets te maken heeft met de Topic...ok
                    Anders zal ik een topic starten waar we over mijn retaurant kunnen discussieren als ze dat willen.

Ik vind het mooie foto's, ook voorkeur voor Gaëlle in zw hier.

platen
                    2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

Moontje,

Ok einde discussie......Begrijp me niet verkeerd hoor,ik zei het niet om je aan te vallen.

HMMMM...lekker, jij hebt ook een eigen restaurant?
                      Waar ergens als ik vragen mag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                        Ok einde discussie......Begrijp me niet verkeerd hoor,ik zei het niet om je aan te vallen.

HMMMM...lekker, jij hebt ook een eigen restaurant?
                        Waar ergens als ik vragen mag?
                        Euh het programa heet " Mijn restaurant"
                        Ik begin niet aan die gekte..Heb ooit op leercontract 3 jaar die stress en waanzin meegemaakt..Neen dank U..Ik heb er nog spataders van.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik vind dit wel lachen hoor.

'een schoon madammeke' dat is ok, niet persoonlijk en dat gaat over de foto's an sich
                          'een dikke nek' dat kan niet want dat is persoonlijk en dit gaat niet over de foto's.

Stel dat ik hier een foto plaats van een dame die niet direct een schoonheidsprijs zou winnen, om het beleefd uit te drukken. De eerste die reageert vermeldt dat de dame niet direct de knapste is. De tweede beaamt dat, maar stelt dat het wel een zeer toffe dame is. Hoe groot acht u dan de kans dat er nog 7 reacties komen die stellen dat die tweede reactie off topic is en niets met de foto te maken heeft?

Zou een leuk experiment in een les psychologie zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                            Ik vind dit wel lachen hoor.

'een schoon madammeke' dat is ok, niet persoonlijk en dat gaat over de foto's an sich
                            'een dikke nek' dat kan niet want dat is persoonlijk en dit gaat niet over de foto's.

Stel dat ik hier een foto plaats van een dame die niet direct een schoonheidsprijs zou winnen, om het beleefd uit te drukken. De eerste die reageert vermeldt dat de dame niet direct de knapste is. De tweede beaamt dat, maar stelt dat het wel een zeer toffe dame is. Hoe groot acht u dan de kans dat er nog 7 reacties komen die stellen dat die tweede reactie off topic is en niets met de foto te maken heeft?

Zou een leuk experiment in een les psychologie zijn.
                            Heb een PM gedaan.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Foto 1 vind ik de beste. Er straalt een voor mij toch, 'coole' sfeer vanaf. Wel jammer dat ze zo sterk wegdraait met de ogen. De andere foto's vind ik minder.

Effe off topic: hannibal lector vind ik zo'n creepie ventje. ah ja just, da's ook televisie hé...

Comment

Working...
                              X