Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flupke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Flupke

@Pixelboy, toegegeven, het is niet de beste foto die ik hier al tegen gekomen ben. Maar na het lezen van de volledige thread, vind ik ook niet dat ik veel heb bijgeleerd. Nu dat is niet de bedoeling van SC dat weet ik ook. Wat ik tot nu toe heb opgestoken. De foto is te rood, en er is frontaal geflitst. Het rode kan je makkelijk verhelpen (rood kanaal desatureren) Frontaal flitsen kan je niet verhelpen als je niet over het juiste materiaal beschikt (lichtsterke lenzen en/of off-camera flits mogelijkheden)
    Voor de rest zou ik de witte vlekken in de achtergrond en de vlek links onder wegwerken. na 2 minuten krijg je dan dit. Ziet er al wat leuker uit, maar voor de meeste ongetwijfeld nog steeds niet SC waardig.

Maar aan alle mensen die geen opbouwende commentaar kunnen geven zou ik willen zeggen ... laat ik er maar geen woorden meer aan vuil maken.

Pixelboy als je de foto graag weer verwijdert ziet, laat je het maar weten.
    Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

Comment

Nee, zal er een nachtje of twintig over slapen en verder kijken naar anderen die het veeel beter doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
        Nee, zal er een nachtje of twintig over slapen en verder kijken naar anderen die het veeel beter doen.
        kom op man.....
        Ik krijg ook regelmatig commentaar, maar ga ook gewoon door.
        Zoals ik al zei mag het commentaar van sommigen wel wat op een andere manier gebracht worden, maar om er dan nu zo over te denken.
        Laat die mensen langs je heen gaan, er zijn ook zat mensen die wel gewoon opeen positieve manier iets kunnen aangeven ookal is het niet goed.
        Pak je toestel, en blijf oefenen en plaatsen hier........

Comment

Maar man, waar heb je het over.

Deze poeslieve commentaren zijn echt niet verkeerd hoor.
          Moet je kijken hoe ik een tijdje geleden ben afgeslacht.
          En inderdaad was ik ook mogelijk teveel bij die foto betrokken.

Dus , adem halen en van anderen kijken.
          Je eigen stijl bepalen.
          Goede foto's maken en die in je eigen stijl plaatsen.
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Working...
          X