Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
....wees eens eerlijk t.o.v. jezelf, wat is hier "showcasewaardig" aan ?
Ik volg.
en het antwoord is ; hij is onsmakelijk scherp.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
dan stop ik met foto op de site te plaatsen, nooit iets goed.
Deze mag afgesloten worden.
Waarom nu gelijk stoppen?
ik heb laatst ook een foto geplaatst en hier kreeg ik ook commentaar op dat het een snapshot was.....ach ja, kan eens gebeuren, ik plaats vanzelf een keertje een foto die men wel goed vindt.
het was toen ook een foto van mijn dochtertje, en ik dacht een hele leuke te hebben geplaatst ( dat was het ook wel, maar geen showcase)
Hier leer je juist van . ik weet ook niet altijd of het een snap of goeie foto is, dus laat ik dit andere mensen beoordelen.
inderdaad sommige mensen hebben niet de tact om wat minder hard te reageren, en komt het wat cru over.
Ik probeer me daar overheen te zetten en ga gewoon door.
Ik heb ook al een foto geplaatst waar men erg tevreden over was....nou dan stijg je naar boven van trotsheid, ook omdat ik nog niet zo lang fotografeer.
Dussssss.........................ik zou zeggen, de volhouder wint, gewoon doorgaan met fotograferen en het lukt uiteindelijk vanzelf.
succes....
afgezien van de club waarvoor hij supporter is, lijkt de foto inderdaad niet echt op iets wat je in showcase zou verwachten hier...
er zijn hier VEEL beginners, en vergeet niet dat veel van de superplaten hier gemaakt worden door profs of amateurs met heel verregaande ambitie. Als een slechte commentaar of 3 je ertoe doen bewegen om niet meer te posten, dan heb je een slechte ingesteldheid, en zal het heel wat langer duren tegen dat je iets goed fabriceert op regelmatige basis. Als je jezelf openstelt aan commentaar (dan misschien in foto beoordeling), dan ga je heel snel resultaten beginnen ondervinden, als je bereid bent om te luisteren!
als ik m'n eigen foto's bekijk nu en 4 maand geleden, da's een wereld van verschil... gewoon door heel veel te lezen en soms es voorzichtig te polsen bij anderen wat ze er van vinden. Da's echter allemaal niet nodig als het niet je ambitie is om goeie platen te schieten, maar om gewoon nu en dan een kiekje te nemen van iemand die spaghetti zit te eten (bij manier van spreken )
dus, management summary: als je beter wilt worden, stop dat niet met posten en ZEKER niet met lezen, maar ga door... als 3 negatieve kritieken je doen 'stoppen' dan moet je ook misschien de doelstellingen bijschaven
Moest ik gaan lopen zijn telkens ik slechte commentaar krijg, tgoh
Ik ga ook niet altijd akkoord met de commentaren die ik krijg, maar het is toch veel dat ik eruit leer, of dingen zie die ik zelf niet had opgemerkt.
Deze foto is een snapshot, niet meer, niet minder.
veel succes nog en zeker niet opgeven! Als je idd na 3 slechte comments opgeeft ligt je passie niet in fotografie
Het is niet de kwestie van stoppen, stoppen, de mensen die commentaar geven, sorry, het kan op een andere manier, ik ben echt geschrokken van zulke reacties.
Het zijn de echte profs die zo ietys doen zeker
Het is niet de kwestie van stoppen, stoppen, de mensen die commentaar geven, sorry, het kan op een andere manier, ik ben echt geschrokken van zulke reacties.
Het zijn de echte profs die zo ietys doen zeker
zie stiky hier boven: (hoewel ik dat ook vaak met een korrel zout neem hoor. Het is de toon die de muziek maakt. Mja.. somige noten klinken wel eens vals
oee.. leuke woordspeling
Plaats hier je beste foto's van mensen of modellen welke je ter beoordeling wil tonen.
Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
Showcase is bedoeld voor de betere foto.
Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis.
Ik merk dat je al heel wat positieve commentaren hebt gekregen op vele vorige posts, dus laat je niet ontmoedigen door wat harde kritiek.
Bovendien, de aanval is de beste verdediging; bij Belgiumdigital is de aanval = "betere foto's plaatsen"
Maar wees in eerste instantie kritisch voor jezelf als je in Showcase post.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment