Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Margot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Margot

Meer op men site
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Re: Margot

Nummer twee vind ik erg leuk, maar het model lijkt nogal fel 'geblurd' te zijn (zou eventueel ook aan de omzetting kunnen liggen).
    about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
      Nummer twee vind ik erg leuk, maar het model lijkt nogal fel 'geblurd' te zijn (zou eventueel ook aan de omzetting kunnen liggen).
      ja ligt aan de sepia filter

Comment

amai mijn oor zeg, da zijn ferme plaatjes
        knappe fotografie en ja het mag gezegd zijn een bijzonder knap meiske da modelleke

en toch kan ik het ni laten om te zeggen dat die tweede iets minder blurry mag van mij zou denk ik dan nog veeeel beter zijn!

knap gedaan!!
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          amai mijn oor zeg, da zijn ferme plaatjes
          knappe fotografie en ja het mag gezegd zijn een bijzonder knap meiske da modelleke

en toch kan ik het ni laten om te zeggen dat die tweede iets minder blurry mag van mij zou denk ik dan nog veeeel beter zijn!

knap gedaan!!
          Inderdaad ik zal deze eens herdoen

Comment

mij hoor je niet klagen, 3 prachtexemplaren net zoals je model trouwens!
            [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

nice.. al krijg ik bij 1 een heel eng gevoel

no2 graag
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Eerste is heel mooi, haar wapperende jurk speelt mooi met de metalen ringen rechts.
                Wel staan haar beentjes niet zo bijster elegant...

Tweede is leuk. Beetje vergezocht en ongeloofwaardig, maar leuk.

Derde vind ik persoonlijk beetje té Playboy.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                  Eerste is heel mooi, haar wapperende jurk speelt mooi met de metalen ringen rechts.
                  Wel staan haar beentjes niet zo bijster elegant...

Tweede is leuk. Beetje vergezocht en ongeloofwaardig, maar leuk.

Derde vind ik persoonlijk beetje té Playboy.
                  Ik kan me hier het meeste bij aansluiten.
                  positie beentjes is net niet mooi door het naar buiten draaien van de linker hak.
                  Als die wat naar binnen was gedraaid oogty het been eleganter en krijgt zij een mooiere stand.

Buiten dat ik twee heel sterk vind en een hardere foto toon mogelijk een geheel eigen waarde geeft aan de foto is dit mijn favo.

En de derde is net even teveel de panormama foto uit de jaren 70/80.
                  Zeker geen slechte plaat, integendeel, maar niet bij foto 1 en 2 passende en daardoor hier buiten deze selectie vallende / verkeerd opvallende.
                  Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Comment

Foto 2 heeft mn voorkeur, hoewel ik ze toch anders zou bewerken nog,
                      Ten eerste meer zwart insteken via een adjustment layer/selective colour,
                      en er dan een extra copy layer blending satin bij te voegen. Zo zou ik het doen.
                      Denk dat dat de foto iets meer kracht en diepgang zou geven
                      My humble opinion hé
                      http://www.melissavanbelle.be

Comment

ga voor het Marilyn Monroe concept.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Thanks voor de update .
                          about.me/stijnv

Comment

wat is geblurt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                              wat is geblurt?
                              Ik veronderstel dat je vraagt naar "blurren" en niet welk lichaamsdeel

Jargon voor (photoshop) techniek waar de huid wordt verzacht, met de bedoeling dat (ongewenst) detail zoals rimpeltjes, poriën, roodheid, acné, etc... verdwijnen.

Sommige gaan daar zeer ver in, maar hangt af van het concept van de foto (fashion etc...)
                              Persoonlijk ben ik tegenstander van onsubtiele fashion-blur. Omdat het vaak téveel is, té veel opvalt en niet eerlijk is tov het model. En het is gewoon niet mooi.
                              Wat niet wil zeggen dat ik geen puistjes en dergelijke wegmoffel
                              Een voorbeeld

Comment

Working...
                              X