Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Deemii
Collapse
X
-
Deemii
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Deemii
Nu straalt ze wel een beetje "alweer" uit.
Maar de foto is mooi.
En je hebt naar Bouk geluisterd.
Het hangertje is volledig zichtbaar
een gewonen mooie eerlijke foto Henk.
Me likeIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
-
Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk berichtNu straalt ze wel een beetje "alweer" uit.
Maar de foto is mooi.
En je hebt naar Bouk geluisterd.
Het hangertje is volledig zichtbaar
een gewonen mooie eerlijke foto Henk.
Me like
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
stel; dat het woord mooi voldoende zou zijn als comment op deze opname, dan zou ik dat woord zeker gebruiken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Welja, mooi dus.
Alleen vind ik de mascara niet nodig, valt beetje teveel op omdat het model voor de rest mooi naturel is (of subtiele make-up heeft) En tja, geaccentueerde zwarte wimpers vs lichtbruin haar.... botst een beetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtWelja, mooi dus.
Alleen vind ik de mascara niet nodig, valt beetje teveel op omdat het model voor de rest mooi naturel is (of subtiele make-up heeft) En tja, geaccentueerde zwarte wimpers vs lichtbruin haar.... botst een beetje.
En mooi is ze inderdaad van zich, zeker als ze wat minder vriendelijk kijkt.
Maar dat van de wimpers viel me al niet meer op omdat dagelijks alle vrouwen dat spul op hun wimpers smeren. conditionering heet dat.
Maar die ogen zijn wel sterk priemend , of nietIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
-
met een beetje kwaliteit mascara heb je dit probleem niet, hoewel ik het hier echt vind meevallen. Je ziet ze wel eens
Mooi basisportretje. Jammer dat het model beetje ongeinteresseerd kijkt.
maar uhm. wat zijn dat voor vlekken op haar schouder?Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtmet een beetje kwaliteit mascara heb je dit probleem niet, hoewel ik het hier echt vind meevallen. Je ziet ze wel eens
maar uhm. wat zijn dat voor vlekken op haar schouder?
Je weet wel.
zo van , Niet door die gaatjes kijken want dat is zexy en ik wil niet dat je er iemand naar of door kijkt, en daarom trek ik dat aan ?
Maar Hé , jij werkt meer met vrouwen als ik,
je kleed ze uit en wikkelt ze in pindraad of hersenspinsels.
Wordt toch eens tijd dat je de kleren die ze uittrekken bestudeerdIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtmet een beetje kwaliteit mascara heb je dit probleem niet, hoewel ik het hier echt vind meevallen. Je ziet ze wel eens
maar uhm. wat zijn dat voor vlekken op haar schouder?
Bedoeling is reclame voor onze fotozaak.
Irineas heeft gelijk, het is de stof van haar truitje. Komt op de foto wat vreemd over.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtIrineas heeft gelijk
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtIrineas heeft gelijkIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk berichtWordt toch eens tijd dat je de kleren die ze uittrekken bestudeerdGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtIk laat ze fatsoenlijke kleren meenemen
(BD1383NL)
Comment
Comment