Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deemii

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deemii

Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Deemii

Nu straalt ze wel een beetje "alweer" uit.
    Maar de foto is mooi.
    En je hebt naar Bouk geluisterd.
    Het hangertje is volledig zichtbaar

een gewonen mooie eerlijke foto Henk.
    Me like
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
      Nu straalt ze wel een beetje "alweer" uit.
      Maar de foto is mooi.
      En je hebt naar Bouk geluisterd.
      Het hangertje is volledig zichtbaar

een gewonen mooie eerlijke foto Henk.
      Me like
      Ja, en het haar zit ook fatsoenlijk. Geluk dat je de sensorvlekjes niet ziet..
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

stel; dat het woord mooi voldoende zou zijn als comment op deze opname, dan zou ik dat woord zeker gebruiken.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Welja, mooi dus.

Alleen vind ik de mascara niet nodig, valt beetje teveel op omdat het model voor de rest mooi naturel is (of subtiele make-up heeft) En tja, geaccentueerde zwarte wimpers vs lichtbruin haar.... botst een beetje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
            Welja, mooi dus.

Alleen vind ik de mascara niet nodig, valt beetje teveel op omdat het model voor de rest mooi naturel is (of subtiele make-up heeft) En tja, geaccentueerde zwarte wimpers vs lichtbruin haar.... botst een beetje.
            JE hebt gelijk wat de wimpers betreft, dat mocht net wat minder zwart tegen de rest van de natuurlijke tinten.
            En mooi is ze inderdaad van zich, zeker als ze wat minder vriendelijk kijkt.

Maar dat van de wimpers viel me al niet meer op omdat dagelijks alle vrouwen dat spul op hun wimpers smeren. conditionering heet dat.

Maar die ogen zijn wel sterk priemend , of niet
            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

met een beetje kwaliteit mascara heb je dit probleem niet, hoewel ik het hier echt vind meevallen. Je ziet ze wel eens
              Mooi basisportretje. Jammer dat het model beetje ongeinteresseerd kijkt.

maar uhm. wat zijn dat voor vlekken op haar schouder?
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                met een beetje kwaliteit mascara heb je dit probleem niet, hoewel ik het hier echt vind meevallen. Je ziet ze wel eens

Dat is zo'n bewerkt gevalletje waar van die semi gaatjes in zitten aan de voorkant.
                Je weet wel.
                zo van , Niet door die gaatjes kijken want dat is zexy en ik wil niet dat je er iemand naar of door kijkt, en daarom trek ik dat aan ?

Maar Hé , jij werkt meer met vrouwen als ik,
                je kleed ze uit en wikkelt ze in pindraad of hersenspinsels.
                Wordt toch eens tijd dat je de kleren die ze uittrekken bestudeerd

Comment

Het is niet ongeïnteresseerd, maar verlegen... iedere maand heb ik een tienershoot van jongeren tussen de 10 en 18 jaar. Mama is erbij, voorzover die vraag ook komt.
                  Bedoeling is reclame voor onze fotozaak.
                  Irineas heeft gelijk, het is de stof van haar truitje. Komt op de foto wat vreemd over.
                  Henk
                  (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    Irineas heeft gelijk
                    Ziet leuk uit

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    Irineas heeft gelijk
                    Wordt ik ondeugend van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                      Wordt toch eens tijd dat je de kleren die ze uittrekken bestudeerd
                      Ik laat ze fatsoenlijke kleren meenemen
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Ik laat ze fatsoenlijke kleren meenemen
                        Zonder kleren heb jij dat probleem niet....
                        Henk
                        (BD1383NL)

Comment

Vind die van Terry beter
                          Robby
                          Minder tijd achter de computer
                          Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                          X