Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verdiep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verdiep

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
    maar wilde wel kunstwerk één er helemaal op houden.
    mijn voorstel om de man te halveren, was met de achterliggende gedachte dat de(halve) kunstwerken zich dan zouden herhalen, nu is er te veel van het eerste/voorste kunstwerk te zien (en te veel man).
    nu staat het eerste kunstwerk er zo wie zo niet helemaal op, mede door die man.
    dan alles maar half, wat zich dan mooi herhaalt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het een zeer geslaagde opname door het zachte licht dat neervalt over de man en compositorisch is het ook zeer goed.
      Verder eens met Madmax, en ja de foto staat hier goed op 'mensen en modellen'.

Groeten Nies

Comment

Wat me opvalt is dat een (mijns inziens betere) foto uit dezelfde serie hier relatief weinig bijval kreeg. Ik kan hem op BD niet meer terugvinden, daarom als link http://www.pbase.com/henk1/image/112473408/original.jpg
        Alle twee op groot formaat geprint, springt die laatste er imo veel meer uit. Maar ik realiseer me dat niet iedereen dit smaakt.
        Henk
        De andere foto is qua compositie toch minder hoor. Onderwerp te centraal, en ik vind de meerdere schaduwen storend. Zou mooier geweest zijn met maar 1 schaduw en misschien meer kunstwerk in dit geval.
        Maar je kunt meestal ook niet alles op locatie naar je eigen wens hebben he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
          Als mensen dingen schrijven als…
          eindelijk iets positief…
          eindelijk iemand die mijn fotografie bereikt…
          je foto krijgt geen eervolle vermelding…
          ineens bar weinig reacties op je inzending wat lijkt op een soort boycot…
          geachte neuzelaars…
          meer ruimte voor een ander perspectief / smaak is het enige wat ik haar kan wensen…

dan denk ik spontaan… mannekes, begin een zelfhulpgroepke voor gefrustreerde fotografen
          en dan heb ik het alleen nog maar over schrijfsels uit dit topic…

btw…
          lana voelt zich niet gekwetst
          ze is gene groengebolde BD’er
          &
          ze is het veelvuldig persoonlijk replyen die inhoudelijk au fond NIETS met de betreffende foto te maken hebben meer dan grondig beu…
          & ze is niet alleen…

Beste Lana, take it, of leave...
          Helaas zag ik van jou geen inhoudelijke bijdrage hier, alleen gepis...
          Wat mij betreft, sla mijn draadjes maar voortaan over.
          Last edited by Henk47; 2 juni 2009, 00:28.
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Hoe langer ik naar de foto kijk hoe minder hij mij aanspreekt. En wel om de volgende reden. Het tweede paneel (kunstwerk) is tov de gehele foto meer belicht. Hierdoor wordt mijn oog telkens weer naar dat tweede paneel getrokken. Nu vraag ik me af of dit de bedoeling was. Is dit het onderwerp van de foto? Indien ja, wat verteld het me dan? Het is mooi om met laagjes te werken, maar dan moet elke laag iets toevoegen aan de foto en evenveel aandacht krijgen. Naar mijn gevoel is dit hier niet het geval. En krijgt de verkeerde laag, niets zeggende laag hier alle aandacht.
            Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

Comment

Hoe doe ik dat Jeannot?
              Vragen aan de moderator om hem te verplaatsen?>
              Bij deze dan, ik neem toch aan dat de moderatoren onze schrijfsels ook volgen....?
              (die zullen ook wel eens lachen, bedenkelijk kijken,fronsen etc... )
              Henks

PS hoewel abstract, daar zou ik niet zo snel aan denken. Dit is toch niet abstract...
              Henk,

klik op het uitroepteken in de rechter boven hoek van he Topic en stel daar je vraag.

De foto is best knap en speciaal.
              Ik heb eens wat langer gekeken en voor mij zit hij technisch perfect in elkaar.
              Je kan inderdaad eens proberen wat van de linker bezoeker af te doen dan krijg je iets heel anders.Maar das een persoonlijk smaak he?
              Ik heb dat ook geprobeerd en moet zeggen..Niet mis.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Voor mij is dit een foto waar ik "U" tegen zeg. Zowel de vorm (en kleur) als de inhoud bijzonder boeiend!
                "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Wel ik vind hem iets hebben. Leuk idee met goede uitwerking. zou hem enkel iets meer croppen links zoals Bouk en Mipstoo al zeiden.
                  ::: Flickr :::

Comment

Working...
                  X