Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heerlijk in het zonnetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heerlijk in het zonnetje



    Het zomergevoel begint te komen.

  • #2
    Re: Heerlijk in het zonnetje

    snifff..niemand iets op aan te merken?

    Comment


    • #3
      Re: Heerlijk in het zonnetje

      Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
      snifff..niemand iets op aan te merken?
      Misschien verwacht men zo'n foto in fotobeoordeling...
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Heerlijk in het zonnetje

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Misschien verwacht men zo'n foto in fotobeoordeling...
        Hoezo? Is de foto niet goed dan?
        Wat meer uitleg zou wat meer kunnen helpen, daar heb ik iets aan en kan er dan iets mee doen.

        Comment


        • #5
          Re: Heerlijk in het zonnetje

          Hmm...
          Ik mis hier een duidelijk focuspunt. Lijkt meer op de bloemen te liggen dan op de ogen.
          Qua titel zou ik toch een meer sprankelend plaatje hebben willen zien... lekkere highlights in de haren enz.
          Het bloemetje voor de hand staat ook een beetje in de weg.

          Het 'probleem' met deze foto (in mijn ogen dan) is dat het een redelijk hoog snap gehalte heeft. Uiteraard met alle respect.
          Zou je bijv. een serie van 30 platen hebben, heb je meer kans dat er NET die ene blik/pose/comp tussen zit dat de foto dat kleine beetje wow moet meegeven. En dat mis ik hier een beetje

          Kind is prima, kleurtjes en thema ook. Ik hoop dat je een beetje voelt waar ik op doel.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Heerlijk in het zonnetje

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Hmm...
            Ik mis hier een duidelijk focuspunt. Lijkt meer op de bloemen te liggen dan op de ogen.
            Qua titel zou ik toch een meer sprankelend plaatje hebben willen zien... lekkere highlights in de haren enz.
            Het bloemetje voor de hand staat ook een beetje in de weg.

            Het 'probleem' met deze foto (in mijn ogen dan) is dat het een redelijk hoog snap gehalte heeft. Uiteraard met alle respect.
            Zou je bijv. een serie van 30 platen hebben, heb je meer kans dat er NET die ene blik/pose/comp tussen zit dat de foto dat kleine beetje wow moet meegeven. En dat mis ik hier een beetje

            Kind is prima, kleurtjes en thema ook. Ik hoop dat je een beetje voelt waar ik op doel.

            Hoi Jorgen...

            Dank je wel, aan deze uitleg heb ik tenminste iets, hier kan ik iets mee.
            Ik miste zelf ook iets in de foto, maar kon niet direct zeggen wat, ook omdat ik natuur;lijk nog niet zo lang met fotografie bezig ben.
            Maar ik ga er volgende keer op letten.
            Ik hoop snel weer te kunnen shooten, om een betere plaat te kunnen laten zien

            Comment


            • #7
              Re: Heerlijk in het zonnetje

              Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
              Ik hoop snel weer te kunnen shooten, om een betere plaat te kunnen laten zien
              Same here moet ook weer naar buiten
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Heerlijk in het zonnetje

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Hmm...
                Ik mis hier een duidelijk focuspunt. Lijkt meer op de bloemen te liggen dan op de ogen.
                Qua titel zou ik toch een meer sprankelend plaatje hebben willen zien... lekkere highlights in de haren enz.
                Het bloemetje voor de hand staat ook een beetje in de weg.

                Het 'probleem' met deze foto (in mijn ogen dan) is dat het een redelijk hoog snap gehalte heeft. Uiteraard met alle respect.
                Zou je bijv. een serie van 30 platen hebben, heb je meer kans dat er NET die ene blik/pose/comp tussen zit dat de foto dat kleine beetje wow moet meegeven. En dat mis ik hier een beetje

                Kind is prima, kleurtjes en thema ook. Ik hoop dat je een beetje voelt waar ik op doel.
                Moontje,
                Madmax zegt het uitvoerig. Hij bedoelt (denk-ik) hetzelfde als ik.
                In showcase zet je je beste foto's.
                Een foto waar je vragen over hebt zet je in fotobeoordeling.
                een snapshot ook.
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Heerlijk in het zonnetje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Moontje,
                  Madmax zegt het uitvoerig. Hij bedoelt (denk-ik) hetzelfde als ik.
                  In showcase zet je je beste foto's.
                  Een foto waar je vragen over hebt zet je in fotobeoordeling.
                  een snapshot ook.
                  Henk
                  Ok...ik denk dat ik het begin te snappen.
                  bedankt voor de uitleg.

                  gr Daan

                  Comment

                  Working...
                  X