Het zomergevoel begint te komen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heerlijk in het zonnetje
Collapse
X
-
-
Re: Heerlijk in het zonnetje
Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk berichtsnifff..niemand iets op aan te merken?Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtMisschien verwacht men zo'n foto in fotobeoordeling...
Wat meer uitleg zou wat meer kunnen helpen, daar heb ik iets aan en kan er dan iets mee doen.
Comment
-
Hmm...
Ik mis hier een duidelijk focuspunt. Lijkt meer op de bloemen te liggen dan op de ogen.
Qua titel zou ik toch een meer sprankelend plaatje hebben willen zien... lekkere highlights in de haren enz.
Het bloemetje voor de hand staat ook een beetje in de weg.
Het 'probleem' met deze foto (in mijn ogen dan) is dat het een redelijk hoog snap gehalte heeft. Uiteraard met alle respect.
Zou je bijv. een serie van 30 platen hebben, heb je meer kans dat er NET die ene blik/pose/comp tussen zit dat de foto dat kleine beetje wow moet meegeven. En dat mis ik hier een beetje
Kind is prima, kleurtjes en thema ook. Ik hoop dat je een beetje voelt waar ik op doel.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtHmm...
Ik mis hier een duidelijk focuspunt. Lijkt meer op de bloemen te liggen dan op de ogen.
Qua titel zou ik toch een meer sprankelend plaatje hebben willen zien... lekkere highlights in de haren enz.
Het 'probleem' met deze foto (in mijn ogen dan) is dat het een redelijk hoog snap gehalte heeft. Uiteraard met alle respect.
Zou je bijv. een serie van 30 platen hebben, heb je meer kans dat er NET die ene blik/pose/comp tussen zit dat de foto dat kleine beetje wow moet meegeven. En dat mis ik hier een beetje
Kind is prima, kleurtjes en thema ook. Ik hoop dat je een beetje voelt waar ik op doel.
Hoi Jorgen...
Dank je wel, aan deze uitleg heb ik tenminste iets, hier kan ik iets mee.
Ik miste zelf ook iets in de foto, maar kon niet direct zeggen wat, ook omdat ik natuur;lijk nog niet zo lang met fotografie bezig ben.
Maar ik ga er volgende keer op letten.
Ik hoop snel weer te kunnen shooten, om een betere plaat te kunnen laten zien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk berichtIk hoop snel weer te kunnen shooten, om een betere plaat te kunnen laten zienGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtHmm...
Kind is prima, kleurtjes en thema ook. Ik hoop dat je een beetje voelt waar ik op doel.
Madmax zegt het uitvoerig. Hij bedoelt (denk-ik) hetzelfde als ik.
In showcase zet je je beste foto's.
Een foto waar je vragen over hebt zet je in fotobeoordeling.
een snapshot ook.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtMoontje,
Madmax zegt het uitvoerig. Hij bedoelt (denk-ik) hetzelfde als ik.
In showcase zet je je beste foto's.
Een foto waar je vragen over hebt zet je in fotobeoordeling.
een snapshot ook.
Henk
bedankt voor de uitleg.
gr Daan
Comment
Comment