Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rani

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Rani

    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    hahahahaaa. Nou bedankt LMAO.
    LOL Was zeker niet op jou bedoeld hoor... Maar dat weet je wel hé (allez dat hoop ik toch )
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #17
      Re: Rani

      Rani verbetert keer per keer... en haar ma's make-up mag er ook weer zijn.

      Oja, de fotograaf deed dat ook niet slecht natuurlijk.

      De oorzaak van die 'verkrampte schouder' wordt duidelijk op je blog: gevolg van het zwaar over de schouder kijken, ook een mooi beeld trouwens

      G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

      Comment


      • #18
        Re: Rani

        Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
        crop bovenaan vind ik dan wel op het randje, maar nog net de goeie kant
        *oef* (en ik ben het met je eens)
        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Al vaker over gehad hier.. het aantal reacties.... op zo'n hoog niveau plaat valt me dit gewoon tegen.
        Het is natuurlijk altijd leuk om reacties op je werk te krijgen maar ik lig er niet wakker van. Ik sta 100% achter deze foto's, ben er fier op en het model (en haar manager) zijn in de wolken. Meer moet dat niet zijn. En misschien het mooiste compliment van allemaal: na het posten van deze foto's hebben verschillende modellen met fantastische looks zich spontaan aangeboden voor een shoot. Daar doen we het voor!
        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Pfft, tegenwoordig moet ge hier ofwel discutabele platen posten ofwel rommel... En dan krijg je veel commentaren...
        Klopt. Maar ik heb liever 5 reacties (positief of negatief) van mensen die er iets van kennen of zelf ook in dit genre fotografie actief zijn, dan +60 reacties vol off-topic gedoe.
        @ Yanick, ge weet wat ik van deze foto's vind en wat ik van jou kwaliteiten vind op vlak van studiofotografie, en ik denk dat dat het allerbelangrijkste is.
        Bedankt Peter!
        Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
        Rani verbetert keer per keer... en haar ma's make-up mag er ook weer zijn.
        Voor 14 jaar te zijn is Rani echt een natuurtalent. Ze heeft de perfecte huid voor dit soort shoots en haar mama doet dat fantastisch. Het is gewoon een dreamteam
        Last edited by Pixations; 26 mei 2009, 19:37.
        www.pixation.be

        Comment


        • #19
          Re: Rani

          Prachtige foto's
          met absolutie voorkeur voor de eerste
          een blik om in te verdrinken

          Comment


          • #20
            Re: Rani

            1e blijf ik naar kijken, maar die andere moeten zeker niet onderdoen!

            3 goede foto's.. zorg besteed aan de mu, lightsettings en nabewerking.



            en de schouders storen niet!
            No rules. Great shots.
            -
            Online

            Comment


            • #21
              Re: Rani

              't Is naar de ogen dat je moet kijken hé mensen! Knappe reeks
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

              Comment


              • #22
                Re: Rani

                Bedankt voor de extra reacties!
                www.pixation.be

                Comment


                • #23
                  Re: Rani

                  Weer een topper, wat we nu wel stilaan gewoon zijn van hem
                  Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                  Comment


                  • #24
                    Re: Rani

                    Ja ... Yanick
                    Prachtige compo's, super mooi uitgewerkt. Ik was er bij, ik keek er naar en nog sta ik hier VERSTELD van je resultaat!
                    prachtig!
                    Groetjes - Aerrow
                    Canon EOS 50D - EF-S 17-55/f2.8 IS USM - EF 50/f1.8 II - Canon Powershot S5IS - this is all I "own"

                    Comment


                    • #25
                      Re: Rani

                      Goed bezig

                      Gewoon mooie foto's.. en die blik .. tja

                      Comment


                      • #26
                        Re: Rani

                        2 mooie portretten, alleen jammer dat er, vooral op de eerste foto, zo'n verschil is in huidskleur en -structuur tussen haar gezicht en haar lichaam. Da's het eerste wat mij opviel. Mooie oogmake-up ook.

                        Comment

                        Working...
                        X