Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als ik lees Doel, dan assosieer ik dit met een polderdorp dat verlaten is en half afgebroken. Wat zie ik op deze foto, een perfect gestucte muur met een weelderige plant (niet echt Doel) en daarvoor een model dat wel in de foto geplakt lijkt te zijn.
misschien zijn we te veel vooringenomen als we "Doel" lezen.
Je kan beter de titel laten voor wat hij is, want dit plaatje kan net zo goed ergens anders opgenomen zijn.
Ik vind dat geen bezwaar.
photogRAF, ik heb diezelfde commentaar gekregen op mn reeks van vorig jaar en Doel.. so what als er geen koeltorens opstaan of afgebroken dorp. Comments worden gegeven op het werk, niet als de titel of locatie al dan niet past..
Het gaat om de foto, niet om de locatie. Ik ga doen zoals vorig jaar en bij de volgende posts niet meer zetten waar ze gemaakt zijn...
Persoonlijk vind ik dit een zeer gewoon plaatje, niks speciaal, dus ... een kiekje voor het album van het model.
Wat stoort me :
- De achtergrond is te prominent aanwezig in het beeld
- De centrale plaatsing van het model in het beeld
- Het afgehakte handje
- De orientatie van het beeld, een portret in landschaps orientatie kan mooi zijn maar dan moet je wel de compo zo gebruiken dat het model er voordeel aan heeft.
Als aanvulling nog even dit : in vergelijk met het prachtige werk dat er op je website staat is dit wel een schril contrast !
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment