Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dit is een heel echte foto Schoonspikke.
Hier hou ik van.
Dit zijn mensen zoals mensen mens zijn.
Soms glorieus, maar dat is zeldzaam.
Meestal gewoon lekker mens.
Ik hoop dat het beter gaat met ze ?
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Dank je wel iedereen..Nu heb ik het vandaag zitten.Het rammelt langs alle kanten
dadelijk maar een pilleke nemen denk ik..
Mattiece ocharme had de hele nacht overgegeven en dat allemaal met een lach..
@NENA ik heb dat kussen erbij genomen omdat ze bijde zo zalig ingedoffeld lagen en het geeft een beetje meer warmte toch?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Dit is een heel echte foto Schoonspikke.
Hier hou ik van.
Dit zijn mensen zoals mensen mens zijn.
Soms glorieus, maar dat is zeldzaam.
Meestal gewoon lekker mens.
Ik zie wat eigenaardigheden in de contrasten. Ik las hier ergens iets over een s-curve... misschien hier wel van toepassing?
Henk
Henk welke eigenaardigheden dan? Ik heb een liniair contrast gebruikt wat alles wat ophelderd maar toch detail overhoud.
Bij de curven heb ik echt wel een S curve gebruikt.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik kom niet zo vaak in de rubriek "Mensen en Modellen".
Maar dit vind ik echt een prachtige foto !
Of het kussen er nu bij staat of niet, dit blijft een mooi, vertederend beeld
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment