Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

..zzzzZZZZZZzzzzz.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ..zzzzZZZZZZzzzzz.....

    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Henk welke eigenaardigheden dan? Ik heb een liniair contrast gebruikt wat alles wat ophelderd maar toch detail overhoud.
    Bij de curven heb ik echt wel een S curve gebruikt.
    Bovenste deel van de foto perfect, ik had me duidelijker moeten uitdrukken. Het onderste deel is grijzig en mist contrast. Maar probeer het onderste eens weg te laten, dan is ie voor mij echt
    Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #17
      Re: ..zzzzZZZZZZzzzzz.....

      Een foto uit het leven gegrepen en dan nog zo mooi vastgelegd ook
      Hoe je hebt gedaan weet ik niet, maar de ZW-W kleuren zijn prachtig. De kussentjes storen mij niet...ik zie juist daardoor dat "papa" Schoonspikke ze heerlijk ingestopt heeft.
      Sterkte daar, dat jullie maar weer snel opknappen!

      Comment


      • #18
        Re: ..zzzzZZZZZZzzzzz.....

        Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Een foto uit het leven gegrepen en dan nog zo mooi vastgelegd ook
        Hoe je hebt gedaan weet ik niet, maar de ZW-W kleuren zijn prachtig. De kussentjes storen mij niet...ik zie juist daardoor dat "papa" Schoonspikke ze heerlijk ingestopt heeft.
        Sterkte daar, dat jullie maar weer snel opknappen!

        Monica en alle anderen bedankt nogmaals.

        Ze zijn ondertussen alweer te been hoor. Ik was woensdag ook de dupe van deze griep.

        Monica de bewerking heb ik gewoon in CS3 gedaan met omzetten naar zwart wit en daarna een roodfilter effect toegepast. Heb er voor gezorgd dat de levels en curven goed stonden en tegenlicht was defuus van de gordijnen.En met mjn Sigma 105 macro die ook zeer geschikt is voor portretten..of deze momentopnames...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment

        Working...
        X