Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

15 and gorgeous!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 15 and gorgeous!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
    Marius vertel Mm eens hoe je dat doet.
    (Sorry, ben nu aan het prikken...)
    Voor mij zijn deze top en af!
    Henk
    Nou, je pakt je camera uit je tas, en daar zit een knopje op dat je op "on" moet zetten......

Nee, ff zonder dollen:

Ik probeer zoveel mogelijk op Iso 100 te blijven.
    In dit geval zat ik met Av op 2.8 geloof ik, en dan pakt hij de sluitertijd zelf.
    Ik vond het onderwerp t.o.v. de achtergrond nog wat donker (ondanks spotmeting op het gezicht), dus heb ik iets van 2/3 stap overbelicht.
    De rest heb ik in camera Raw rechtgetrokken en een heel klein beetje in PS bewerkt.

In dergelijke situaties probeer ik gewoon vanalles uit, tot ik tevreden ben.

Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      je kunt beter zeggen.... neem mij eens mee op expeditie.. wie weet post ik dan ook iets fatsoenlijks

sorry.. ben nu aan het prikken
      Dubbel LOL !
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Hell yeah! 3
        into minimal techno

Comment

Wel....fantastische plaatjes en een schitterend model ... vooral 1 en 3 vind ik super en persoonlijk vind ik niet dat er teveel is weggekapt...
          Ik ben benieuwd naar uw volgende post...
          ARTERTAINER - CANON DIGITAL EOS 5D + EF 24-70mm F:2.8 L USM + EF 70-200mm F:4.0 L USM + EF 50mm F:1.4 USM + EF 85mm F:1.8 USM

Comment

Working...
          X