Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dit een mooie shot. Mooi van toning en van licht.
Zou alleen wat meer ruimte onder willen zien..het hangt er nu om.
Dank je jorgen........vond het wel eng hier een foto te plaatsen omdat mensen toch wel meer van je verwachten dan het andere forum.
aangezien ik nog niet lang bezig ben met fotografie wilde ik hier nog niks plaatsen.
Deze foto is een van de serie van mij toen ik de eerste keer de studio in ging een paar weken geleden.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Het standpunt vind ik wel eens leuk! (twee mooie modellen overigens doen er ook toe!)
Hahaha ja was wel grappig, want ik maakte de foto voor hun onverwachts.
Ze waren wat aan het dollen met elkaar.
Mijn dochter en een vriendin van haar wilden elkaar een kus op de wang geven, en ik schoot tussendoor stiekem deze foto.
Mooi hoor Moontje, dit is toch een foto om trots op te zijn. Weggooien dat schaam gevoel (ik herken het wel hoor) Hier kun je juist ontzettend veel leren.
Flets, mischien....ik ga met Henk mee:
ik vind dat in combinatie met de witte achtergrond juist
Wauw...dank jullie wel allemaal.
Ik ben erg blij dat de foto mooi geworden wordt.
Ik fotografeer pas een maand of 8 en dit was de eerste keer in de studio.
Techniek kan en moet ik nog heel erg veel over leren
Deze foto had ik gemaakt van Robin onze zoon een uurtje later, daar ben ik ook vreselijk trots op.
Comment