Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zeer mooie foto's!
De tweede spreekt gewoon
De derde doet me vreemd aan... die hond z'n kopje... er is gelijk iets mee... ik weet niet wat... tis juist gelijk er zo veel 'menselijk' in zit.
jens, met alle respect man, maar denk dat mama en mieke echt niet in showcase thuishoren,
Hier moet ik jvs een beetje gelijk geven.
De laatste fot kan er meer door.
Maar de compositie van de eerste is echt belabberd, had beter bij fotobeoordeling kunnen staan.
De vrouw staat precies in het midden en maakt de foto saai, als je de camera een kwartslag gedraaid had, el rechts wat meer ruimte had gegeven dan was het een heel andere foto geweest.
al met al blijven het gezinskiekjes.
jens, met alle respect man, maar denk dat mama en mieke echt niet in showcase thuishoren, (of wil je bepaalde reakties uitlokken???)
Nee... Waarom horen ze hier niet thuis dan? Ik fotografeer allerlei dingen, maar mijn grootste passie blijft de mensen die ik lief heb fotograferen. Ik plan niks en laat me verrassen door momenten en situaties.
Qua onderwerp niet direct mijn stijl tov ja vorige reeks dan, maar de kwaliteit van je fotos blijven toch heel knap. Scherp, diepte, contrast. mooi. Vooral die 2de dan.
Heb je op foto 3 de foto zo geshoot of nabewerkt?
Comment