Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gisele +update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gisele +update

Het 'vingertje' verwijderd.
    Last edited by Henk47; 16 mei 2009, 11:39.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Gisele

Gaat voor mij net iets teveel op in de achtergrond en dan die eenzame vinger.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
      Gaat voor mij net iets teveel op in de achtergrond en dan die eenzame vinger.
      sluit mij hier aan

Comment

vind de schaduw in haar gezicht net iets storender dan de vinger hoor....
        some toys 4 big boys
        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Dit lijkt me een eenvoudig te verbeteren foto door even die vinger en dat randje handpalm weg te halen.
          Vervolgens afsnijden tot net onder de buste.

Dan is de foto door de algehele donkerte en het uitspringen van het gezicht heel erg sterk.
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Ik tel 2 lichtbronnen, en vraag me af of dit voor deze opname wel nodig was gezien de lowkeyachtige uitstraling.
            Voor de rest een mooie dame met een prettige uitstraling.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Ik wil geen afbreuk doen aan de opname , maar ik vind het vingertje wel grappig : is het de middelste ?
              Schaduw van arm had kunnen vermeden worden...
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

Comment

Update: vingertje verwijderd.
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                  Dit lijkt me een eenvoudig te verbeteren foto door even die vinger en dat randje handpalm weg te halen.
                  Vervolgens afsnijden tot net onder de buste.

Dan is de foto door de algehele donkerte en het uitspringen van het gezicht heel erg sterk.
                  De vinger is weg. Randje handpalm laat ik bewust zitten.
                  Dank, Henk
                  (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Ik tel 2 lichtbronnen, en vraag me af of dit voor deze opname wel nodig was gezien de lowkeyachtige uitstraling.
                    Voor de rest een mooie dame met een prettige uitstraling.
                    Zijn het er geen drie Jörgen...? Zijn makkelijk weg te halen, maar die schittering in de ogen vond ik hier net dat beetje méér geven. Tis een wat oudere opname, ik ben nu bezig met één lichtbron. In navolging van ....
                    Henk
                    (BD1383NL)

Comment

Working...
                    X