Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dr Fear (+toevoeging)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dr Fear

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
    Hey ik irriteer me mateloos aan die stalker. Kan een mod iets ondernemen?
    on topic: ik vind het goed belicht, compositie is heel sterk!
    Geachte Thesis,
    Het is je volste recht dit goed belicht te vinden. Ik beweer het tegendeel en noem dat geen publiciteit voor prof werk.
    Ik wou je graag een PM sturen maar deze optie is niet beschikbaar.
    Hoe komt het dat jij zo totaal anoniem mag optreden op dit Forum?
    Mag ik je beleefd verzoeken met open vizier op te treden en mij een PM te sturen.
    Vraag aan mod: kan men zo volledig anoniem optreden?

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Hey ik irriteer me mateloos aan die stalker. Kan een mod iets ondernemen?
      Iedereen zijn zeg zou ik zo zeggen.
      censuur is uit den boze.
      men wil toch ook dat de foto blijft staan, wel dan ook de comments. Geen twee maten twee gewichten!

Comment

Henri,
        ga je nu ook al beslissen hoe iemand op dit forum wil komen?? Waarom zou Thesis zich tegenover jou moeten verantwoorden??

We leven ondertussen al in 2009 hoor en niet in '35...
        www.YourConcertShots.com

Comment

Weet je wat ik het ergste vind?

Dat door dit soort zinloze, OFFTOPIC discussies waarschijnlijk weeral een topic van TS op slot gaat.

Is het dan zo moeilijk om op de foto te reageren? Dit geldt voor zowel de voor -en tegenstanders.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Weet je wat ik het ergste vind?

Dat door dit soort zinloze, OFFTOPIC discussies waarschijnlijk weeral een topic van TS op slot gaat.
            tja..misschien juist wel de bedoeling!
            (niet van mij hoor) ik lees nl graag.
            maar er bewust een politieke of andere niet toegestane draai aan geven, is natuurlijkwel een manier om een topic gesloten te krijgen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Kijk, mij stoort het volgende:
              Als er een foto van Kstyle verschijnt, waarvan ik ongeveer 80% super vind, is meestal de eerst posting van Henri.
              Veel blahblahblah en de moraalridder uithangen.
              En dan kom ik een andere posting tegen, van Nella bijv, waar hij zijn interpretatie geeft à la verkrachting... 2 maten en 2 gewichten? Of toch 't viseren van Kstyle??

Krijg al bijna geen goesting meer om de postings van Kstyle te openen. Maar blijf het toch doen wegens de meestal knappe foto's :-)

Met het posten van lijken heeft Henri dan trouwens geen probleem...
              www.YourConcertShots.com

Comment

Ik vind het jammer dat het witte masker van Dr Fear zo overbelicht is. Ik zou die foto graag minder fel belicht zien én in z/w, ik denk zelfs eerder aan een low-key benadering. De compositie is uitstekend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                  Kijk, mij stoort het volgende:
                  Als er een foto van Kstyle verschijnt, waarvan ik ongeveer 80% super vind, is meestal de eerst posting van Henri.
                  Veel blahblahblah en de moraalridder uithangen.
                  En dan kom ik een andere posting tegen, van Nella bijv, waar hij zijn interpretatie geeft à la verkrachting... 2 maten en 2 gewichten? Of toch 't viseren van Kstyle??

Krijg al bijna geen goesting meer om de postings van Kstyle te openen. Maar blijf het toch doen wegens de meestal knappe foto's :-)

Met het posten van lijken heeft Henri dan trouwens geen probleem...
                  Dit heeft KStyle opgelost door dit topic te openen: http://forum.belgiumdigital.com/f6/r...er-259331.html
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    Iedereen zijn zeg zou ik zo zeggen.
                    censuur is uit den boze.
                    men wil toch ook dat de foto blijft staan, wel dan ook de comments. Geen twee maten twee gewichten!
                    Toch blijft het triest dat iemand de TS viseert...dit gaat niet enkel meer om een reactie/kritiek te geven, maar om iemand weg te jagen...
                    Jij mag dat best ok vinden. Ik vind dat zielig...
                    Maar 't is bij deze opgelost, ik zal er zelf wel voor zorgen dat ik zo'n commentaartjes niet meer moet lezen...de eerste naam op negeerlijst is een feit.

Wat de foto betreft.
                    Een meer gecontorleerde belichting van het masker en ik had hem heel knap gevonden.
                    Last edited by Ticor; 4 mei 2009, 19:34.
                    Mvg Tim

Comment

Ik doe niet meer mee
                      Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 16:54. Reden: Ik doe niet meer mee
                      ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Working...
                      X