Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dr Fear (+toevoeging)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dr Fear (+toevoeging)

Voor mij een beetje atypische foto, maar met toch een SM-kantje.
    No models were harmed during this shoot.

Niet enkel off-topic reageren he mensen, of de boel gaat weer op slot, zoals bij mijn latex non.

Patrick.

Toevoeging voor wie het (zeer) subtiele verschil op zijn monitor kan waarnemen: iets meer detail in het lichte deel.

Last edited by kstyle; 4 mei 2009, 20:57. Reden: toevoeging 2e foto, iets verbeterd

Re: Dr Fear

Persoonlijk vind ik dit overbelicht.
    Ieder detail gaat daardoor volledig verloren en een modelé en expressie is daardoor ook zoek. Ik heb de indruk dat je invullicht op dezelfde sterkte ingesteld is als het hoofdlicht. Ofwel gebruik je een enorme lichtvloed op de achtergrond en krijg je overstraling op het onderwerp door te kleine afstand en afscherming tussen beide.
    Wat is de reden dat je die sterke belichting instelt?

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Het zwart is juist belicht, op mijn scherm tenminste. In de rest zit er veel overbelichting en uitgebrande zones.
      Ga eens op een afstand van het computerscherm staan en het enige wat dan nog opvalt in de compositie is het zwart.
      Het kijkt niet lekker.
      Houding van de modellen vind ik wel goed.

Comment

Het overbelichte is er met opzet. Ik vond een klinische look passen bij deze foto. De originele foto heeft dit niet. Ik weet dat velen onder jullie daar niet van houden maar ik wel. De "uitgeblankte" delen zijn trouwens heel beperkt hoor. Ga maar eens met je eyedropper over de witte delen en je zal zien dat die niet allemaal puur wit zijn. Er zijn wel curves aan te pas gekomen en andere correctielayers. Geen bruusk afgekapte levels.

Patrick.

Comment

Uhm, ben deze keer niet overtuigd Patrick.

Ik hou wel van lichte foto's, maar dit is er wat mij betreft fel over.
          Je hebt gewoon geen enkel detail meer in grote delen van je foto, en dat is toch wel jammer.

Ik begrijp je bedoeling wel, maar toch vind ik de uitvoering bij deze minder geslaagd.
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

vind de opname ook niet zo geslaagd hoor.
            zo wie zo vind ik, dat Sadisme, Pijn, Masochisme, Plezier als een vorm van sex beleving(wat SM toch is) hier niet thuis hoort, ook al noem je het op het kantje.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              vind de opname ook niet zo geslaagd hoor.
              zo wie zo vind ik, dat Sadisme, Pijn, Masochisme, Plezier als een vorm van sex beleving(wat SM toch is) hier niet thuis hoort, ook al noem je het op het kantje.
              grt,bouk.
              foto is zo in scene gezet, maar de ervaring hiervan voor de modellen weten we niet!

on-topic: deze vind ik toch iets minder. mss iets meer aflijning van het masker en de handschoenen en 't was een topplaat!
              nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                mss iets meer aflijning van het masker en de handschoenen en 't was een topplaat!
                Mee eens. Toch wel weer een sterke plaat. Knappe compo.
                Niet geschoten is altijd mis

Comment

Ik zie op mijn scherm nog enig verschil tussen het masker en de achtergrond. Met andere woorden: bij mij kan het nog nét...
                  Het idee is wel aardig, daar hoor ik helaas niemand over. Altijd weer die technische aanmerkingen....
                  Gewoon doorgaan zo en je eigen plan trekken!
                  Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

vind het maar een raar plaatje, mooi al zeker niet om over de technische kant maar te zwijgen ......

en dan nog in showcase.......

en eigelijk stoor ik me er zelfs aan dat zulke prularia hier word gepost, ......
                    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                      vind het maar een raar plaatje, mooi al zeker niet om over de technische kant maar te zwijgen ......

en dan nog in showcase.......

en eigelijk stoor ik me er zelfs aan dat zulke prularia hier word gepost, ......
                      Werk om fier op te zijn als prof nietwaar? Perfect showcasewaardig.
                      En dat zijn mijn voornaamste redenen om kritiek te uiten.

Henri
                      lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                        Werk om fier op te zijn als prof nietwaar? Perfect showcasewaardig.
                        En dat zijn mijn voornaamste redenen om kritiek te uiten.

Henri
                        Begin je nu alweer, kerel? Wat ben je ook een stakker, sla zijn topic dan gewoon over
                        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Henri, wat ben jij toch een verzuurde persoon...
                          www.YourConcertShots.com

Comment

Ik doe niet meer mee
                            Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 16:53. Reden: Ik doe niet meer mee
                            ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Hey ik irriteer me mateloos aan die stalker. Kan een mod iets ondernemen?

on topic: ik vind het goed belicht, compositie is heel sterk!

Comment

Working...
                              X