Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shanty&Julz

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Shanty&Julz

Oorspronkelijk geplaatst door ceescamper Bekijk bericht
    Hierbij wil ik wel even reageren op het commentaar wat door jullie gegeven wordt.
    Bouk
    De foto's die meer als een aantal weken geen commentaar meer op gegeven wordt,heeft volgens mij geen zin meer om op een forum te laten staan.
    Ook ter bescherming van de foto's,en de ruimte die ik nodig heb.
    Maar als jij het anders ziet,dan hoor ik het wel.

Pixations.
    Wat bedoel je met platte foto's.
    Graag als jij commentaar geeft wat duidelijker,ik vindt dit geen commentaar.

Digipics 357
    Van het zelfde het commentaar wat jij geeft is zeer opbouwend , dus niet.
    Wat de opmerking betreft op de laatste foto, dit is wat in het leven gebeurd.

Doc Holiday
    Soms zet er iets in om commentaar te krijgen , maar dat alleen niet door een opmerking te maken.

Josep Noelmans
    Deze opmerking begrijp ik niet zo goed.

opmerking van mijn kant.
    Ik heb op het forum gekeken naar foto's van jullie maar niet gevonden.
    Alleen van Bouk, die nogalles goed comentaar geeft (ga zo door)
    Commentaar geven maar niet willen ontvangen is dit wat jullie willen.
    Ik ben benieuwt naar jullie fot's.

MVG Cees

Mijn dank voor uw reactie.

Het was echter niet mijn bedoeling om opbouwende commentaar te geven, daarvoor zat je in een verkeerd onderdeel. Hier zeg ik gewoon wat ik denk, en vandaag denk ik nog steeds hetzelfde over de beelden, na uw reactie echter iets anders over U.

Wat ben je met alle Ohoos en Ahhhs als het niet echt is, leer kijken en wees kritsch voor jezelf, ene ... leer lezen want die reactie op je derde foto was niet van mijn hand.

MVG, Jeff
    Last edited by Digipics357; 29 april 2009, 11:23.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Niet iedereen is even goed in het slikken van kritiek, dat is duidelijk... volgende keer in fotobeoordeling posten en ik denk dat je dan wel wat "schappelijkere" reacties zal krijgen.

mijn mening:

- belichting laat te wensen over, maar dit zal vooral te maken hebben met het tijdstip van de dag en het weer op dat moment. beter vroeger of later op de dag proberen
      - originaliteit is ver te zoeken
      - donkerdere huid + wit t-shirt is al een uitdaging, maar om er dan nog een fel rood kledingstuk bij te nemen ? weinig doordachte garderobe volgens mij.
      Last edited by RikH; 29 april 2009, 11:48.
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Om eerlijk te zijn......je belichting zit niet zo goed, ze zijn jammer genoeg daardoor oninteressant. qua poses valt het nog mee, maar denk aan dat riet dat stoort in de eerste voor het model. de compo van de 3e had voor mij beter uit een andere hoek geweest.
        een wit T-shirt in zonlicht met donkere huid is er om vragen om uitgevreten foto's te hebben, tenzij je heeeel goed met licht kan omgaan (wat bij jou het geval nog niet is).
        Bij de eerste zijn de ogen dicht (ik denk niet dat dat de bedoeling was?).
        Leer te fotograferen in de ochtend of late namiddag, dan is het licht zachter.

Ik had deze als ik van jou was inderdaad in de topic beoordelingen gezet ipv showcase

Laat je zeker niet afschrikken, leer uit de commentaren en probeer het volgende keer beter te doen.
        Voor mij zijn dit eerder snapshots.

Grtz R.
        Last edited by easygirl; 29 april 2009, 13:20.
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Ik volg easygirl helemaal.
          Oefening zal kunst baren, veel oefenen dus nog.
          En je hoeft niet zo bitsig te reageren op de commentaren hier, probeer het op te nemen en eruit te leren. Alleen zo zal je groeien.
          Je moet natuurlijk een eigen stijl behouden maar je maakt nog veel beginnersfouten, in fotobeoordeling zullen ze zachter zijn voor je
          http://www.melissavanbelle.be

Comment

Working...
          X