Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Persoonijk vind ik de modellen beter dan de foto's !
De modellen zijn showcase babe's, je foto's niet !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Hierbij wil ik wel even reageren op het commentaar wat door jullie gegeven wordt.
Bouk
De foto's die meer als een aantal weken geen commentaar meer op gegeven wordt,heeft volgens mij geen zin meer om op een forum te laten staan.
Ook ter bescherming van de foto's,en de ruimte die ik nodig heb.
Maar als jij het anders ziet,dan hoor ik het wel.
Pixations.
Wat bedoel je met platte foto's.
Graag als jij commentaar geeft wat duidelijker,ik vindt dit geen commentaar.
Digipics 357
Van het zelfde het commentaar wat jij geeft is zeer opbouwend , dus niet.
Wat de opmerking betreft op de laatste foto, dit is wat in het leven gebeurd.
Doc Holiday
Soms zet er iets in om commentaar te krijgen , maar dat alleen niet door een opmerking te maken.
Josep Noelmans
Deze opmerking begrijp ik niet zo goed.
opmerking van mijn kant.
Ik heb op het forum gekeken naar foto's van jullie maar niet gevonden.
Alleen van Bouk, die nogalles goed comentaar geeft (ga zo door)
Commentaar geven maar niet willen ontvangen is dit wat jullie willen.
Ik ben benieuwt naar jullie fot's.
opmerking van mijn kant. Ik heb op het forum gekeken naar foto's van jullie maar niet gevonden.
Alleen van Bouk, die nogalles goed comentaar geeft (ga zo door)
Commentaar geven maar niet willen ontvangen is dit wat jullie willen.
Ik ben benieuwt naar jullie fot's.
MVG Cees
Dan hebben je zoekkwaliteiten hetzelfde niveau als de foto's die je post, niet al te best dus, ik zou zeggen nog eens goed zoeken want je zal er alleen maar kunnen van leren
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Als je opbouwende kritiek wilt, kun je je foto's beter in 'fotobeoordeling' plaatsen. Je plaatst de foto's in showcase. Wees eens eerlijk, vergelijk de foto's eens met wat hier voor de rest geplaatst wordt.
Toch een poging:
- Veel te veel in het zonlicht gefotografeerd is vragen om moeilijkheden.
- Foto's zijn te licht, op bepaalde plekken uitgebrand en niet alleen op de witte schoenen en het witte shirt, maar ook op de donkere huid.
- De kleuren, veel te knal groen. Trekt de aandacht van de modellen weg.
- De keuze van de locatie
- Het riet op de eerste foto is ronduit storend. Natuurlijk kan je met iets op de voorgrond wel iets leuks doen, maar dan moet je het wel bewust doen. Bijvoorbeeld met de scherptediepte werken (Riet onscherp, model scherp of desnoods andersom) of zo dat het riet een kader vormt of ... vul maar in. Door alles even (on)scherp te maken krijg je inderdaad een plat beeld.
- Met de paaltjes in de tweede kan je hele leuke dingen doen. Hier dus niet en zijn ze alleen storend. Een foto hoeft niet altijd recht te staan, maar een horizon die net uit het lood is wijst op slordigheid.
- Wat betreft de derde; er wordt in het leven heel wat afgelebberd, gehapt en getongd en dat mag wat mij betreft allemaal op de foto, maar dan wel met stijl. Hoewel die technisch nog de minst slechte is.
Ik heb wat foto's van jouw gevonden bv de vrijgezellen ,golf.
Nou als ik hier wat van moet leren dan zal ik beter mijn eigen gang gaan.
Daarbij moet ik wel opmerken dat de golf foto's heel scherp zijn maar door het fotoshoppen finaal vernield probeer het eens zonder.
Ik zal jouw laatste opmerking maar gouw vergeten dit soort opmerkingen horen niet op het forum.
mvg Cees
nr3 heb ik al op 25 maart l.l. gezien en dat is hier dus niet gepast.
Daarbij is de inhoud van hetzelfde type als een onlangs verwijderde post i.v.m. coit.. inter.....van fot.....
Herinner polemiek rond andere erotische expressies?
Open deurtjes voor ongevraagde forumbezoedeling.
Waar is hier nu eindelijk de BD logica?
Daarbij moet ik wel opmerken dat de golf foto's heel scherp zijn maar door het fotoshoppen finaal vernield probeer het eens zonder.
Ik zal jouw laatste opmerking maar gouw vergeten dit soort opmerkingen horen niet op het forum.
mvg Cees
Met dit soort opmerkingen maak je je hopeloos belachelijk.
mvg Cees
Blijkbaar snap je het nog steeds niet want ik had het over het feit dat je slecht had gezocht als je geen foto's van Pixations, Digipics en Doc Holiday had gevonden , bij mij zal je ivm modelfotografie niks kunnen leren daarin heb je wel gelijk , en ook nog bedankt voor de tip ivm met die kapotgeshopte golffoto's ik zal er aan denken volgende keer ...
Comment