Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shanty&Julz

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Shanty&Julz

Op pad geweest met Chanty&Julz

Re: Shanty&Julz

laatste een dubbel post Cees.
    en waarom zijn de meeste opnamen al zo vlotjes weer weg??
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Platte foto's en die laatste heeft niet veel met fotografie te maken.
      www.pixation.be

Comment

Persoonijk vind ik de modellen beter dan de foto's !
        De modellen zijn showcase babe's, je foto's niet !

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Al beginnen met je wit proberen onder controle te houden en misschien beginnen met met 1 model te werken dat is al moeilijk genoeg.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Ik zie echt niet in wat deze foto's in dit forum doen, en nog minder waarom ze in de showcase zouden horen.
            Nikon D300, D50 -- Sigma 10-20 f/4-5.6 -- Sigma 24-70 f/2.8 -- Nikor 70-200 f/2.8 VRII -- Nikor 50mm f/1.8 -- Nikor 85 f/1.4

Comment

Hierbij wil ik wel even reageren op het commentaar wat door jullie gegeven wordt.
              Bouk
              De foto's die meer als een aantal weken geen commentaar meer op gegeven wordt,heeft volgens mij geen zin meer om op een forum te laten staan.
              Ook ter bescherming van de foto's,en de ruimte die ik nodig heb.
              Maar als jij het anders ziet,dan hoor ik het wel.

Pixations.
              Wat bedoel je met platte foto's.
              Graag als jij commentaar geeft wat duidelijker,ik vindt dit geen commentaar.

Digipics 357
              Van het zelfde het commentaar wat jij geeft is zeer opbouwend , dus niet.
              Wat de opmerking betreft op de laatste foto, dit is wat in het leven gebeurd.

Doc Holiday
              Soms zet er iets in om commentaar te krijgen , maar dat alleen niet door een opmerking te maken.

Josep Noelmans
              Deze opmerking begrijp ik niet zo goed.

opmerking van mijn kant.
              Ik heb op het forum gekeken naar foto's van jullie maar niet gevonden.
              Alleen van Bouk, die nogalles goed comentaar geeft (ga zo door)
              Commentaar geven maar niet willen ontvangen is dit wat jullie willen.
              Ik ben benieuwt naar jullie fot's.

MVG Cees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ceescamper Bekijk bericht

opmerking van mijn kant.
                Ik heb op het forum gekeken naar foto's van jullie maar niet gevonden.
                Alleen van Bouk, die nogalles goed comentaar geeft (ga zo door)
                Commentaar geven maar niet willen ontvangen is dit wat jullie willen.
                Ik ben benieuwt naar jullie fot's.

MVG Cees
                Dan hebben je zoekkwaliteiten hetzelfde niveau als de foto's die je post, niet al te best dus, ik zou zeggen nog eens goed zoeken want je zal er alleen maar kunnen van leren
                1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Als je opbouwende kritiek wilt, kun je je foto's beter in 'fotobeoordeling' plaatsen. Je plaatst de foto's in showcase. Wees eens eerlijk, vergelijk de foto's eens met wat hier voor de rest geplaatst wordt.

Toch een poging:
                  - Veel te veel in het zonlicht gefotografeerd is vragen om moeilijkheden.
                  - Foto's zijn te licht, op bepaalde plekken uitgebrand en niet alleen op de witte schoenen en het witte shirt, maar ook op de donkere huid.
                  - De kleuren, veel te knal groen. Trekt de aandacht van de modellen weg.
                  - De keuze van de locatie
                  - Het riet op de eerste foto is ronduit storend. Natuurlijk kan je met iets op de voorgrond wel iets leuks doen, maar dan moet je het wel bewust doen. Bijvoorbeeld met de scherptediepte werken (Riet onscherp, model scherp of desnoods andersom) of zo dat het riet een kader vormt of ... vul maar in. Door alles even (on)scherp te maken krijg je inderdaad een plat beeld.
                  - Met de paaltjes in de tweede kan je hele leuke dingen doen. Hier dus niet en zijn ze alleen storend. Een foto hoeft niet altijd recht te staan, maar een horizon die net uit het lood is wijst op slordigheid.
                  - Wat betreft de derde; er wordt in het leven heel wat afgelebberd, gehapt en getongd en dat mag wat mij betreft allemaal op de foto, maar dan wel met stijl. Hoewel die technisch nog de minst slechte is.
                  Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                  Simpele albumpjes

Comment

RDB member.

Ik heb wat foto's van jouw gevonden bv de vrijgezellen ,golf.
                    Nou als ik hier wat van moet leren dan zal ik beter mijn eigen gang gaan.
                    Daarbij moet ik wel opmerken dat de golf foto's heel scherp zijn maar door het fotoshoppen finaal vernield probeer het eens zonder.
                    Ik zal jouw laatste opmerking maar gouw vergeten dit soort opmerkingen horen niet op het forum.
                    mvg Cees

Comment

Cees heeft blijkbaar lange teentjes.
                      Bekijk eens rustig en aandachtig de foto's op dit forum, laat even bezinken, bekijk dan terug jouw plaatjes...

Volgens mij doe je er best aan een basiscursus fotografie te gaan volgen (daarna misschien nog een cursusje spelling )

ps: prachtige modelletjes, die moet je in de verf zetten, niet bekladden !
                      Last edited by Ewok; 25 april 2009, 16:25.
                      A picture a day, keeps the doctor away.

Comment

nr3 heb ik al op 25 maart l.l. gezien en dat is hier dus niet gepast.
                        Daarbij is de inhoud van hetzelfde type als een onlangs verwijderde post i.v.m. coit.. inter.....van fot.....
                        Herinner polemiek rond andere erotische expressies?
                        Open deurtjes voor ongevraagde forumbezoedeling.
                        Waar is hier nu eindelijk de BD logica?

Henri
                        lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          nr3 heb ik al op 25 maart l.l. gezien en dat is hier dus niet gepast.
                          zie mijn comment!
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

RDB member.

Daarbij moet ik wel opmerken dat de golf foto's heel scherp zijn maar door het fotoshoppen finaal vernield probeer het eens zonder.
                            Ik zal jouw laatste opmerking maar gouw vergeten dit soort opmerkingen horen niet op het forum.
                            mvg Cees
                            Met dit soort opmerkingen maak je je hopeloos belachelijk.

Comment

RDB member.

mvg Cees
                              Blijkbaar snap je het nog steeds niet want ik had het over het feit dat je slecht had gezocht als je geen foto's van Pixations, Digipics en Doc Holiday had gevonden , bij mij zal je ivm modelfotografie niks kunnen leren daarin heb je wel gelijk , en ook nog bedankt voor de tip ivm met die kapotgeshopte golffoto's ik zal er aan denken volgende keer ...
                              Last edited by RDB; 26 april 2009, 10:26.
                              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Working...
                              X