Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik verschiet van mijn eigen..Eddy ge had toch wel mijne kop iets vriendelijker er mogen opzetten he? Nu gaat iedereen denken dat ik het nie zag zitten voor mijn huwelijk...
Nee grapje.Ik heb de beste zaak uit mijn leven gedaan en maar gelukkig dat ge zo een schoon dochter hebt gefabrikeerd..Of zei deze foto schoon gaat vinden is nog de vraag?
Ik vind de bewerking sterk karacterestiek maar die witte vlekken had ik wel weg gesoept. Maarja U kenende hoor ik al zeggen..van nen lelijke mens kunt ge toch gene shone maken.
Zal eens aan Miss Spikke een nieuwe potteke dagcreme gaan vragen...Nee doe maar 2
Tja da hebt ge met iemand die om half7 uur al loopt rond te lopen aan het broek en half wakker...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment