Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slavin bij zonsondergang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Slavin bij zonsondergang

Voor de verandering eens met natuurlijk licht gewerkt, omdat de gelegenheid zich voordeed. Leuk hotel, penthouse, zonnig weertje, mooi licht en een streepje SM. :-)

Patrick.

Re: Slavin bij zonsondergang

Had daarstraks een comment over de weinige foto's met modellen die lachen.
    Zo had ik het nu ook weer niet bedoeld
    Zonlicht doet het voor mij hier niet omdat dit soort zaken meestal gebeurd achter gesloten deuren..
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

denk thans toch dat de 2de binnen is, nice tattoo

Comment

Vind de tweede de beste, de derde net iets te veel 'in your face'
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Kvind de eerste de mooiste.

Comment

Foto 2 vind ik heel leuk, sub wacht op de Meester, wanneer hij komt weet ze niet - had nog mooier geweest zonder de reflectie in de spiegel maar da's heel persoonlijk - zware collar is mooi op dit model.

Comment

on toppic: amateuristische snapshots zeker showcase onwaardig.
              off topic: sinds wanneer mag er reclamelink voor rope...in de foto geplaatst worden?

Henri
              lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik vind dit geen snapshots. 1e heeft zeker mooie lijnen.
                Ik heb alleen één vraag.
                Als ze nu aan de deur komen met de pizza, hoe gaat ze dat nu opeten?

Comment

ieder zijne meug zeker.....
                  http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    off topic: sinds wanneer mag er reclamelink voor rope...in de foto geplaatst worden?
                    Meestal is dat alleen mijn naam/website, maar... als ik foto's maak in samenwerking met Ropemarks, een Nederlandse bondage rigger, en de afspraak is gedeeld copyright, dan kan ik moeilijk alleen mezelf vermelden he? Credit where credit is due. Als dat reclame is, dan moet niemand zijn naam en/of website nog in zijn foto vermelden.

Patrick.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                      Meestal is dat alleen mijn naam/website, maar... als ik foto's maak in samenwerking met Ropemarks, een Nederlandse bondage rigger, en de afspraak is gedeeld copyright, dan kan ik moeilijk alleen mezelf vermelden he? Credit where credit is due. Als dat reclame is, dan moet niemand zijn naam en/of website nog in zijn foto vermelden.

Patrick.
                      De meesten doen dat dus niet. Enkel een link in de ondertiteling valt af en toe te bespeuren. Meestal is de naam van de verwezenlijker te lezen maar bij jou is het een verwijzing naar een site op het www en dusdanig wel reclame.
                      Nu doet je verwezenlijking meer denken aan een doordeweekse affiche met een plaatsvermelding waar het gebeuren plaats vindt.
                      Ik stel me vragen of dit toegelaten is op het forum?

Henri
                      lidnummer: BD0435BE

Comment

Normaal zet ik altijd een watermarkje in mijn foto's, zoals velen doen. Toen ik in het begin op dit forum postte, deed ik dat met opzet niet, omdat ik geen link met mijn site wou, en alle vooroordelen die daaruit voortvloeien (wat ook is gebleken). Toen een aantal leden dan detective zijn gaan spelen en iedereen ondertussen wel weet van die site, zet ik terug netjes mijn watermark, zoals ik dat normaal altijd doe.

Patrick.

Comment

Ik heb al mijn moed verzameld om toch maar eens mijn leken-mening te geven.
                          Ik word vast de pan ingehakt, maar ala...ik moet mijn mening toch even kwijt.(let wel..het is mijn mening)
                          Ik heb uit je andere topics begrepen dat men alleen iets over de foto ansich kwijt mag, dus ik zal mij daartoe beperken.

Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan deze foto's, behalve dat er een apart model met bijzondere atributen opstaat? Okay, het lijnenspel van foto 1 heeft misschien wel iets, maar foto nr 2 en 3 vind ik echt helemaal niets hebben.
                          Wanneer je dit model, met al haar toeters en bellen, zou vervangen door een allerdaags model, blijft er weinig tot niets van deze foto's over. Het zijn voor mij reclame shots, niets meer of minder.

Het thema springt er voor mij wel uit:

Sommige mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                            Ik heb al mijn moed verzameld om toch maar eens mijn leken-mening te geven.
                            Ik word vast de pan ingehakt, maar ala...ik moet mijn mening toch even kwijt.(let wel..het is mijn mening)
                            Ik heb uit je andere topics begrepen dat men alleen iets over de foto ansich kwijt mag, dus ik zal mij daartoe beperken.

Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan deze foto's, behalve dat er een apart model met bijzondere atributen opstaat? Okay, het lijnenspel van foto 1 heeft misschien wel iets, maar foto nr 2 en 3 vind ik echt helemaal niets hebben.
                            Wanneer je dit model, met al haar toeters en bellen, zou vervangen door een allerdaags model, blijft er weinig tot niets van deze foto's over. Het zijn voor mij reclame shots, niets meer of minder.

Het thema springt er voor mij wel uit:

Sommige mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten.
                            Dan moeten ze mij ook de pan in hakken.
                            Volledig mee eens
                            Robby
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Wanneer je dit model, met al haar toeters en bellen, zou vervangen door een allerdaags model, blijft er weinig tot niets van deze foto's over.
                              Ik kan je wel volgen hoor, Monica.
                              We beweren ook niet dat dit bijzondere platen zijn.
                              Maar niet alleen deze foto's steunen erg op het model.
                              Je hebt in "mensen en modellen" nog genoeg foto's, waar, als je de mooie modellen vervangt door modale mensen, er heel wat de foto verloren gaat.

Groetjes

Comment

Working...
                              X