Op een keer raak je aan haar gewend ....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
uh Ellen
Collapse
X
-
uh Ellen
Last edited by Henk47; 1 april 2009, 02:21.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: uh Ellen
mooi maar een knoopje te veel los, (gemotiveerd genoeg!)
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtJe maakt razendsnelle vorderingen, het hemd is al scherp.
Later het gezicht in focus en daarna de ogen.
In ieder geval: "blijven oefenen"!
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Ik weet niet wat je met dat meiske haar nek en bovenborst hebt uitgespookt maar het ziet er in elk geval niet echt gezond uit .
één oog is vrij scherp, het ander al helemaal niet... de algehele scherpte is ook ver van wat het zou moeten zijn eigenlijk hé ?
Het witte hemdje piekt serieus in de ogen op sommige plaatsen.
Opnieuw proberen en leren aanvaarden dat het beter kan want dat is een beetje jou probleem denk ik1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk berichtIk weet niet wat je met dat meiske haar nek en bovenborst hebt uitgespookt maar het ziet er in elk geval niet echt gezond uit .
één oog is vrij scherp, het ander al helemaal niet... de algehele scherpte is ook ver van wat het zou moeten zijn eigenlijk hé ?
Het witte hemdje piekt serieus in de ogen op sommige plaatsen.
Opnieuw proberen en leren aanvaarden dat het beter kan want dat is een beetje jou probleem denk ik
Natuurlijk kan het beter. Kijk maar eens in de HoF van afgelopen week, waar een (in mijn ogen gerenommeerd) inzender vergeten is dat tussen de haren ook nog achtergrond te zien is... (met een andere kleur).
Zou het dan toch uitmaken wie de foto inzendt???
Henk
Last edited by Henk47; 1 april 2009, 20:30.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Het lijkt alsof er toch een verschil is in scherpte op de ogen tussen beide foto's. Of heb je de ogen mee bewerkt / geblurd?
Er scheelt ook iets met de schaduwen... De bloese heeft - ook in de bewerkte foto - een (harde) schaduw, terwijl die bij de neus is weggeshopt. Hierdoor komt het niet heel natuurlijk meer over.BD0910BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk berichtHet lijkt alsof er toch een verschil is in scherpte op de ogen tussen beide foto's. Of heb je de ogen mee bewerkt / geblurd?
Er scheelt ook iets met de schaduwen... De bloese heeft - ook in de bewerkte foto - een (harde) schaduw, terwijl die bij de neus is weggeshopt. Hierdoor komt het niet heel natuurlijk meer over.
Achteraf gezien had deze foto niet in showcase maar in fotobeoordeling gezet moeten worden.
Op zich ben ik blij met de harde kritiek. Daar leert iedereen van. Ik vind alleen dat die voor álle TSen moet opgaan (ook degenen die in 95% of meer van hun inzendingen fantastische resultaten neerzetten - waar ik graag positief op reageer - maar bij die andere 5% durft dan kennelijk nauwelijks iemand kritiek te leveren).
een ding heb ik geleerd: geen neon meer......
Thanks!
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment