Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4 Models

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 4 Models

Hier een selectie van enkel modelen:
    1 : Model : Keoma (ps ruis is toegevoegd)
    2 : model : Michelle
    3 = Model Hanne & Sophie

Re: 4 Models

1&2 springen er uit voor mij
    Bij één vind ik de ruis niet mooi. Experimenteer er misschien nog wat mee (monochromatisch).
    Bij twee stoort het haar achter de kin mij, het ziet er raar uit. Het is ook een beetje te licht (beetje muggeziften).
    Drie is (veel) te donker..

Comment

Ik vind het mooie prentjes met potentieel.
      Vooral de sfeer/blik in nr 2 staat me wel aan. Ook de kleurtoning.

Maar je bent wat te heftig in uw bewerkingen. Minder hard verscherpen en minder hard gaan met het contrast/black level.

In nr1 kan je eens dit proberen voor de ruis:
      Maak een nieuwe laag. Vul die met middengrijs (128,128,128). Zet daarop monochromatische ruis.
      Zet nu de layer op blendmode "soft light". Dat gaat u veel zachtere ruis geven.
      Door met de opacity van de laag te spelen kan je dan de "sterkte" van de ruis controleren.

Comment

eerste en de tweede erg goed, de laatste past er niet zo bij.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind de eerste erg mooi!
          Niet geschoten is altijd mis

Comment

Bedankt voor de reachties,

Effe uitleggen : bij de eerste foto kon ik inderdaad de ruis zachter of softer maken, maar ik vond dat bij deze foto deze wel sterk aanwezig mag zijn, ook met de uitstraling ed. (maarja smaken verschillen hé )

De laatste is inderdaad redelijk donker, maar ik hou zelf van donkere foto's want ik krijg die opmerking wel meer , maarja das mijne smaak en bij deze foto wou ik dat de gezichten en de uitdrukken er uitsprongen en dat de TL verlichting nog wat zichtbaar zou zijn.
            Groetjes en bedankt

Comment

Working...
            X