Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Infinty

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Infinty

hay, nog 2 stuks,laat u vooral gaan.... bedankt

Re: Infinty

Ok ik zal me eens laten gaan: 't is welletjes geweest, niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
      Ha, we sturen ze naar Cap Gris Nez .....
      Maar even serieus, waarom moet-ie stoppen? gNo experimenteert naar hartelust en wat ie daar bij nr 2 klaarspeelt daar moet ik toch eventjes goed bij nadenken ...
      Excuus, ik liet me even gaan ....
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Wist niet dat Sammeke in de koolmijn werkt
        Andere foto, zouden de kleuren wat feller mogen zijn en dan het softe.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Man, man, man wat een reactie
          Voor mij is het bijlange nog niet welletjes genoeg geweest.
          De laatste tijd vaart er hier een aangename, verfrissende wind door het forum op het gebied van portret. Er is een soort clubje bezig met mensen die op zoek zijn naar een eigen stijl en ons aangenaam verrassen met hun postings. In dat clubje vinden we mensen met diverse stijlen en ontwikkelingen. Ik kijk telkens met grote belangstelling uit naar die mensen die niet enkel hun eigen verzoeken posten maar ook zonder aarzeling gratis gouden raad verschaffen aan hun medespelers. Ik denk dan voornamelijk aan Madmax, Henk47, Lennert en gNo. Ziedaar een viermanschap die ik nog veel succes toewens.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
            De laatste tijd vaart er hier een aangename, verfrissende wind door het forum op het gebied van portret. Er is een soort clubje bezig met mensen die op zoek zijn naar een eigen stijl en ons aangenaam verrassen met hun postings. In dat clubje vinden we mensen met diverse stijlen en ontwikkelingen. Ik kijk telkens met grote belangstelling uit naar die mensen die niet enkel hun eigen verzoeken posten maar ook zonder aarzeling gratis gouden raad verschaffen aan hun medespelers. Ik denk dan voornamelijk aan Madmax, Henk47, Lennert en gNo. Ziedaar een viermanschap die ik nog veel succes toewens.

Henri

Bravo. En dank je wel. Een aanmoediging. En een grote eer om in één rijtje te staan met die andere drie (bloos ik nou...?) en het rijtje is nog geeneens compleet...
            Wel jammer dat de commentaren op BD in de regel weinig diepgaand zijn en zich meestel beperken tot technische aspecten, verdwaalde pixels of toevallig zichtvbare bh-bandjes.....
            Henk
            Last edited by Henk47; 27 maart 2009, 09:20.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Ik vind ze niet goed, sorry.

Op foto 1 komt haar blik wat vreemd over. Foto 2 is niet goed van compositie, het is me wat te krap. Daar gaat die speciale bewerking niet veel aan veranderen vrees ik.

't is welletjes geweest, niet?
              Ik ben het hier eerlijk gezegd ook mee eens. Ik tel maar liefst 4 posts in showcase (op de eerste pagina) van je gNo. Dat is echt wel veel. En dit is geen kritiek op je model maar altijd weer dezelfde vrouw zien stoort na een tijdje.
              Last edited by Pixations; 27 maart 2009, 01:52.
              www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
                maar altijd weer dezelfde vrouw zien stoort na een tijdje.
                Zeker niet getrouwt
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

Comment

gNo dat heb je knap gedaan. De laatste spreekt met het meeste aan. Knappe bewerkingen heb je hier op losgelaten.
                  Canon EOS 1D + Tamron 28-75 F2.8 + Canon 50mm F1.8 + Canon 300mm F4 L

"Photography is truth."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
                    En dit is geen kritiek op je model maar altijd weer dezelfde vrouw zien stoort na een tijdje.
                    Hehe.. je mag altijd een van je knappe modellen naar mij sturen, 'k zit ook met dat "probleem"

on topic

eerste vind ik de beste van de 2
                    de bewerking van de 2de vind ik er serieus over

Comment

Gedreven is gNo iig wel

De bewerking van no2 is ook niet mijn ding. Vind het eerlijk gezegd afschuwelijk maar over persoonlijke smaken mag je natuurlijk niet twisten
                      Daarentegen vind ik de pose van madam wel heel aardig.

De naturel oogt voor mij een stuk rustiger.
                      Echter de pose daar is ook niet mijn ding. Ik hou van een nek in een plaat en laat mijn modellen tot in de treure strekken
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

ik vind ze niet zo mooi eerlijk gezegd...

bewerking op nummer 2 kan me helemaal niet bekoren en (no offence) maar op foto 1 vind ik je model er "goedkoop" uitkomen en wat slonzig... pas op : ik wil hier niet mee zeggen dat dit in realiteit ook zo is he en haar zeker niet beledigen...
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

Comment

Ik ben niet zo thuis in portretten, maar wil toch even mijn mening delen.
                          De eerste komt wat te dof en donker over. Misschien het contrast of de curve wat aanpassen. Tevens zou ik de belichting ook iets hoger zetten: op haar gezicht ipv haar borst.

De tweede vind ik zeer origineel kwa bewerking, maar ze zit idd nogal krap in haar kader.
                          Ook de achtergrond stoort een beetje in die zin dat ie ofwel iets meer zichtbaar moet zijn, zodat je ziet wat het is, ofwel helemaal wegshoppen.

Alleszins goe bezig!
                          Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht

Henri
                            Ben niet echt een liefhebber van de stijl gNo, maar ben het wel met bovenstaande eens.
                            Ik kijk dan ook altijd even naar deze postings.
                            mvg
                            Antoine

Comment

Dit is idd afschuwelijk!!!
                              Foto1 krijg je na 2sec kijken bang van en zeker niet op een positieve manier!
                              Foto2 is gewoon weg verschikkelijk

Vind toch wel als je echt zulke beelden wilt laten zien dat je ze dan op zen minst bij beoordeling moet zetten.

Comment

Working...
                              X