hay, nog 2 stuks,laat u vooral gaan.... bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Infinty
Collapse
X
-
-
Re: Infinty
Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk berichtOk ik zal me eens laten gaan: 't is welletjes geweest, niet?
Maar even serieus, waarom moet-ie stoppen? gNo experimenteert naar hartelust en wat ie daar bij nr 2 klaarspeelt daar moet ik toch eventjes goed bij nadenken ...
Excuus, ik liet me even gaan ....
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk berichtOk ik zal me eens laten gaan: 't is welletjes geweest, niet?
Voor mij is het bijlange nog niet welletjes genoeg geweest.
De laatste tijd vaart er hier een aangename, verfrissende wind door het forum op het gebied van portret. Er is een soort clubje bezig met mensen die op zoek zijn naar een eigen stijl en ons aangenaam verrassen met hun postings. In dat clubje vinden we mensen met diverse stijlen en ontwikkelingen. Ik kijk telkens met grote belangstelling uit naar die mensen die niet enkel hun eigen verzoeken posten maar ook zonder aarzeling gratis gouden raad verschaffen aan hun medespelers. Ik denk dan voornamelijk aan Madmax, Henk47, Lennert en gNo. Ziedaar een viermanschap die ik nog veel succes toewens.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtMan, man, man wat een reactie
De laatste tijd vaart er hier een aangename, verfrissende wind door het forum op het gebied van portret. Er is een soort clubje bezig met mensen die op zoek zijn naar een eigen stijl en ons aangenaam verrassen met hun postings. In dat clubje vinden we mensen met diverse stijlen en ontwikkelingen. Ik kijk telkens met grote belangstelling uit naar die mensen die niet enkel hun eigen verzoeken posten maar ook zonder aarzeling gratis gouden raad verschaffen aan hun medespelers. Ik denk dan voornamelijk aan Madmax, Henk47, Lennert en gNo. Ziedaar een viermanschap die ik nog veel succes toewens.
Henri
Bravo. En dank je wel. Een aanmoediging. En een grote eer om in één rijtje te staan met die andere drie (bloos ik nou...?) en het rijtje is nog geeneens compleet...
Wel jammer dat de commentaren op BD in de regel weinig diepgaand zijn en zich meestel beperken tot technische aspecten, verdwaalde pixels of toevallig zichtvbare bh-bandjes.....
HenkLast edited by Henk47; 27 maart 2009, 09:20.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Ik vind ze niet goed, sorry.
Op foto 1 komt haar blik wat vreemd over. Foto 2 is niet goed van compositie, het is me wat te krap. Daar gaat die speciale bewerking niet veel aan veranderen vrees ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht't is welletjes geweest, niet?Last edited by Pixations; 27 maart 2009, 01:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk berichtmaar altijd weer dezelfde vrouw zien stoort na een tijdje.D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
www.langenacker.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk berichtEn dit is geen kritiek op je model maar altijd weer dezelfde vrouw zien stoort na een tijdje.
on topic
eerste vind ik de beste van de 2
de bewerking van de 2de vind ik er serieus over
Comment
-
Gedreven is gNo iig wel
De bewerking van no2 is ook niet mijn ding. Vind het eerlijk gezegd afschuwelijk maar over persoonlijke smaken mag je natuurlijk niet twisten
Daarentegen vind ik de pose van madam wel heel aardig.
De naturel oogt voor mij een stuk rustiger.
Echter de pose daar is ook niet mijn ding. Ik hou van een nek in een plaat en laat mijn modellen tot in de treure strekkenGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
ik vind ze niet zo mooi eerlijk gezegd...
bewerking op nummer 2 kan me helemaal niet bekoren en (no offence) maar op foto 1 vind ik je model er "goedkoop" uitkomen en wat slonzig... pas op : ik wil hier niet mee zeggen dat dit in realiteit ook zo is he en haar zeker niet beledigen...With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Ik ben niet zo thuis in portretten, maar wil toch even mijn mening delen.
De eerste komt wat te dof en donker over. Misschien het contrast of de curve wat aanpassen. Tevens zou ik de belichting ook iets hoger zetten: op haar gezicht ipv haar borst.
De tweede vind ik zeer origineel kwa bewerking, maar ze zit idd nogal krap in haar kader.
Ook de achtergrond stoort een beetje in die zin dat ie ofwel iets meer zichtbaar moet zijn, zodat je ziet wat het is, ofwel helemaal wegshoppen.
Alleszins goe bezig!Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtMan, man, man wat een reactie
Henri
Ik kijk dan ook altijd even naar deze postings.
mvg
Antoine
Comment
-
Dit is idd afschuwelijk!!!
Foto1 krijg je na 2sec kijken bang van en zeker niet op een positieve manier!
Foto2 is gewoon weg verschikkelijk
Vind toch wel als je echt zulke beelden wilt laten zien dat je ze dan op zen minst bij beoordeling moet zetten.
Comment
Comment