Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mijn kritiek gaat over de uitsnede. Ik vind dat stukje net onder de top van de neus niet lekker kijken. M.i. ware het beter onderaan te croppen tot net boven de neustop.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Mijn kritiek gaat over de uitsnede. Ik vind dat stukje net onder de top van de neus niet lekker kijken. M.i. ware het beter onderaan te croppen tot net boven de neustop.
Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma.
Weet ook niet of het licht op het rechtoog (voor de kijker links ) een meerwaarde heeft.
mvg
Antoine
Neem dat stukje licht weg en je zit daar met een zwart gat. Of dit beter is? Ik denk het niet en jij ben ook niet echt overtuigd.
Geef mij maar de eerste.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Pracht van een foto
Ik geloof dat er in het museum van de fotografie in Chareloi enkele foto's van een boerderij en straat hangen die met dit procede werden gemaakt. Toen ik ze voor het eerst zag was ik er onmiddelijk van weg.
bedankt om me er even aan te herinneren met deze prent
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment