Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wel een prachtig procedé dat je toegepast hebt. In de analoge tijd heb ik me daar ook nog eens aan bezondigd, maar er bruine vingers van overgehouden.
Oh, dáár kwam die bruine vinger van jou dus vandaan....?
Wel een prachtig procedé dat je toegepast hebt. In de analoge tijd heb ik me daar ook nog eens aan bezondigd, maar er bruine vingers van overgehouden.
Henk
Hey manne een beetje uitleg dat het kan, hier zit maar een simpel soldaatje zonder bruine vingers. Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Henk
deze procedure komt idd uit het analoge tijdperk,maar kan tegenwoordig ook met andere programma's voor digitaal en zonder bruine vingers nu
Ik moet heel erg zoeken in de plaat. Ik weet niet of dat nu negatief of positief is, het is in ieder geval een mysterieus beeld. Toch het voordeel van de twijfel Denk wel dat dit een betere foto wordt naarmate ik hem vaker zou gaan zien.
Ik moet heel erg zoeken in de plaat. Ik weet niet of dat nu negatief of positief is, het is in ieder geval een mysterieus beeld. Toch het voordeel van de twijfel Denk wel dat dit een betere foto wordt naarmate ik hem vaker zou gaan zien.
Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma.
Weet ook niet of het licht op het rechtoog (voor de kijker links ) een meerwaarde heeft.
bij deze zijn ogen wat "opgelicht" maar of hij daar beter van wordt??
grtjs
Neen, daar wordt hij niet beter van.
Als je er iets aan zou veranderen dan zou ik het eens proberen met het licht juist aan die kant weg te laten.
mvg
Antoine
Neen, daar wordt hij niet beter van.
Als je er iets aan zou veranderen dan zou ik het eens proberen met het licht juist aan die kant weg te laten.
mvg
Antoine
Comment