Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Normaal gezien hou ik ontzettend veel van je foto's maar deze zegt me eerlijk gezegd maar heel weinig.
Ik vind die mond zo raar.
Haar bovenlip is nauwelijks zichtbaar en haar onderlip heeft een heel rare dubbele aflijning.
En net daaronder staat dan die weinig flattererende schaduwlijn....
Voor de rest is de foto vooral ook heel gewoontjes.
Nee mad-one, dit is niet je standaard hoge niveau.
Nee mad-one, dit is niet je standaard hoge niveau.
Sja. Wanneer is iets gewoontjes? En wat is hoog niveau?
Maar wat jij nu doet is precies wat iedereen hier doet, en wat ook bijna niet anders kan als je 1 foto laat zien. Dus ik begrijp je wel hoor en respecteer het ook
Maar wat een opdrachtgever doet, is kijken naar het model en haar port, en wat zij in staat is om neer te zetten qua model en expressies. En wat ik vroeg deed ze heel goed.
En als dit bureau haar foto dan op de voorpagina plaatst... wie ben ik dan om nog te zeuren over gewoontjes.. of hoog niveau
Ik bedoel.. klanten als Elle, Marie Claire, Motorola.. etc.. Misschien zoeken die wel gewoontjes
Mij hoor je niet
[edit] Ik wil er nog wel even bij vermelden dat ik hier niet verdedig of de plaat mooi is of niet, of dat het licht goed is of niet.
Een heel andere stijl dan we gewoon zijn.
In bepaalde kringen ga je er geen succes mee oogsten ('t is hier al duidelijk) maar ik vind dit heel mooi.
In deze stijl zou ik het softenen van de huid wel weglaten.
Er mag van mij gerust nog wat meer ruis en 'grunge/brol' op.
Past wel bij deze stijl vind ik.
Nee .. dat klopt ook wel. Kuddegedrag is ook zo'n ding.
Maar goed. Als jij vindt dat het er 13 in een dozijn zijn ... prima Al zijn het er 29.
Ik ben happy, jij niet. No harm done
Ik deed gisteren een studioshoot. geen van de foto's zou hier een hoge score halen. Er werd gisteravond wel voor ruim 300 euro besteld. Ha...!
Maar ik zou er hier geen eentje van plaatsen. Ik hou toch rekening met wat ik hier aan commentaar kan verwachten. Da's misschien niet goed. Tsja, maar ik heb liever positief commentaar dan negatief...
Overigens: ik vind de foto wél goed
Henk
Vergeet ik nog commentaar te geven
De schaduw onder haar mond vind ik ook niet zo passend.
De combinatie van heel donkere partijen en heel lichte
Ik zou er onderaan een stukje afdoen.
Robby
Ooit heb ik voor carnaval mij verkleed als "The Godfather". Om mijn gezicht bij te werken had ik 2 wijnkurken in mijn mond geplaatst, om mijn wangen breder te maken en mijn onderlip en kin naar boven te liften, zo krijg je het effect van een dubbele kin...
Deze foto doet mij daar terug aan denken...
Sorry maar deze foto kan ik persoonlijk niet echt waarderen.
Altijd een feestje als Madmax post
De schaduw onder de lip vind ik ook niet zo mooi, en het haar had ik iets strakker gemaakt (geshopt). Juist ik moet dat over het haar zeggen he jörgen
Wel mooie sfeer, blik, noise.
Altijd een feestje als Madmax post
De schaduw onder de lip vind ik ook niet zo mooi, en het haar had ik iets strakker gemaakt (geshopt). Juist ik moet dat over het haar zeggen he jörgen
Wel mooie sfeer, blik, noise.
voor een stuk eens met lennert,maar morgen of zo gooit hij hier weer een bak van een plaat binnen en iedereen is deze dan allang weer vergeten
Comment